Barntapet???
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jun 2000
    #1

    Barntapet???

    Skulle vilja ha tips på en fin barntapet. Ska göra iordning dem små barnens rum. Dem ska dela och det är en 4 årig kille och en 2 årig tjej som ska dela rum. Vad kan passa? Själv har jag ingen som helst koll.
  2. 1
    Barntapet??? Skulle vilja ha tips på en fin barntapet. Ska göra iordning dem små barnens rum. Dem ska dela och det är en 4 årig kille och en 2 årig tjej som ska dela rum. Vad kan passa? Själv har jag ingen som helst koll.
  3. Medlem sedan
    Feb 2004
    #2
    Det finns såååå mänga fina barnrumstapeter! Gå in i en välsorterad färgaffär så får du beslutsångest med ens. Allt från godis-tuttifrutti till färsta retro som man haft själv en gång. Jag kan inte bestämma mig vad jag ska ha i vårt blivande lekrum till våra barn som är 6 å 1 år. Kan bli en rolig fondvägg å sen ganska neutralt men gärna färgstarkt. Sen kommer ju allt jox; leksaker, gardiner som ger mkt intryck om man inte har superordnat hela tiden. Jag gillar limegrönt och gult som passar både k/t. Tja, lycka till helt enkelt.
  4. 2
    Det finns såååå mänga fina barnrumstapeter! Gå in i en välsorterad färgaffär så får du beslutsångest med ens. Allt från godis-tuttifrutti till färsta retro som man haft själv en gång. Jag kan inte bestämma mig vad jag ska ha i vårt blivande lekrum till våra barn som är 6 å 1 år. Kan bli en rolig fondvägg å sen ganska neutralt men gärna färgstarkt. Sen kommer ju allt jox; leksaker, gardiner som ger mkt intryck om man inte har superordnat hela tiden. Jag gillar limegrönt och gult som passar både k/t. Tja, lycka till helt enkelt.
  5. Medlem sedan
    Apr 2004
    #3
    för ett tag sen på äntligen hemma använde de en tapet med en giraff på , lite djungel tema tror jag det var.. den var fin!!
    lycka till!!
  6. 3
    för ett tag sen på äntligen hemma använde de en tapet med en giraff på , lite djungel tema tror jag det var.. den var fin!!
    lycka till!!
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Smaken är ju så olika, tror Boråstapeter har nån barnkollektion som ser lite "gammaldags" ut i både färger och mönster. Vill du ha lite modernare tapeter så kolla efter en katalog från Midbec som heter Kids@Home. De har allt från disneyprinsessor till fotbollstapeter.
  8. 4
    Smaken är ju så olika, tror Boråstapeter har nån barnkollektion som ser lite "gammaldags" ut i både färger och mönster. Vill du ha lite modernare tapeter så kolla efter en katalog från Midbec som heter Kids@Home. De har allt från disneyprinsessor till fotbollstapeter.
  9. Medlem sedan
    Sep 1999
    #5

    den här

    håller vi på att sätta upp i vår 3,5åring och tvåårings rum , som de ska dela alltså:
    http://www.b-w.se/products/big/BW653717.jpg

    Den var dyr men är helt ljuvlig!

    Annars hade de massor av tapeter i vår tapetaffär.

    Till vår äldsta dotter köpte vi tapeter från midbec.
    En rosa vägg, en vit vägg och två väggar med varannan våd vit och varannan våd stjärnor. (http://www.midbec.se/hemsidan/keek_a_boo/stor/4.jpg)
    Fanns många roliga i den pärmen.
  10. 5
    den här håller vi på att sätta upp i vår 3,5åring och tvåårings rum , som de ska dela alltså:
    http://www.b-w.se/products/big/BW653717.jpg

    Den var dyr men är helt ljuvlig!

    Annars hade de massor av tapeter i vår tapetaffär.

    Till vår äldsta dotter köpte vi tapeter från midbec.
    En rosa vägg, en vit vägg och två väggar med varannan våd vit och varannan våd stjärnor. (http://www.midbec.se/hemsidan/keek_a_boo/stor/4.jpg)
    Fanns många roliga i den pärmen.

Liknande trådar

  1. barntapet
    By Hwila & Zion:s mamma in forum Hem & fritid
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2009-01-11, 02:06
  2. Barntapet/fototapet?
    By *Tina* in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-18, 10:17
  3. Röd barntapet? Hjälp!
    By Miia m kidzen in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 21:27
  4. Hjälp med barntapet
    By izac in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-27, 17:49
  5. Hjälp .... barntapet!
    By Anna m M & S05 in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 09:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar