Telia och Webmail
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Telia och Webmail

    Telias kunder klagar att de förlorat viktiga mail i servern.
    Jag kör pop med web som reserv, förstår inte hur man kan vara så dum att man bara har Webmail. Inte f-n kan man lita på en extern server, är pop så jobbigt eller att skriva ut dokument?
  2. 1
    Telia och Webmail Telias kunder klagar att de förlorat viktiga mail i servern.
    Jag kör pop med web som reserv, förstår inte hur man kan vara så dum att man bara har Webmail. Inte f-n kan man lita på en extern server, är pop så jobbigt eller att skriva ut dokument?
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Man borde kunna lite på företag att de har fungerandes rutiner. En sån sak som Felia lyckades med får bara inte hända.

    Alla kan inte ha eposten lokalt för de inte har någon egen dator, de måste komma åt den på flera ställen elelr liknade.
  4. 2
    Man borde kunna lite på företag att de har fungerandes rutiner. En sån sak som Felia lyckades med får bara inte hända.

    Alla kan inte ha eposten lokalt för de inte har någon egen dator, de måste komma åt den på flera ställen elelr liknade.
  5. Medlem sedan
    Dec 1998
    #3
    Håller med. I det här fallet har ju Telia varit närmast kriminellt försumligt. Har de inga som helst rutiner för sitt underhåll? "Han som kollade loggen slutade i december"... Jag trodde någon skämtade när jag hörde det..
  6. 3
    Håller med. I det här fallet har ju Telia varit närmast kriminellt försumligt. Har de inga som helst rutiner för sitt underhåll? "Han som kollade loggen slutade i december"... Jag trodde någon skämtade när jag hörde det..

Liknande trådar

  1. Webmail i telia - hjälp....
    By Elis73 in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-01-28, 21:09
  2. webmail.telia.com?
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-03, 16:41
  3. Outlook webmail
    By Mica in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-29, 22:41
  4. barnvänlig webmail?
    By floRens in forum Mammasnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 17:34
  5. Hur funkar webmail?
    By ??)) in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-27, 19:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar