Kavat rea
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Kavat rea

    På mitt Coop Forum (Fittja) reades Kavatskor för 299:-

    Det fanns vinterstövlar, kängor samt promenadskor.
  2. 1
    Kavat rea På mitt Coop Forum (Fittja) reades Kavatskor för 299:-

    Det fanns vinterstövlar, kängor samt promenadskor.
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2
    Hej du! Så ni överlevde vinteräventyret Hoppas ni hade det bra! Har du vågat chansa på skor ett år i förväg? Är bra sugen eftersom stövlarna är perfekta till A, men det känns lite våghalsigt... Tror du man har igen det om man måste sälja dem istället? Fast jag vet inte om jag vågar säga det högt här hemma efter nedanstående shopping. P får nog spader
    Kram!
  4. 2
    Hej du! Så ni överlevde vinteräventyret Hoppas ni hade det bra! Har du vågat chansa på skor ett år i förväg? Är bra sugen eftersom stövlarna är perfekta till A, men det känns lite våghalsigt... Tror du man har igen det om man måste sälja dem istället? Fast jag vet inte om jag vågar säga det högt här hemma efter nedanstående shopping. P får nog spader
    Kram!
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Vi fick ju snö så vi klarade oss och M höll sig varn i sin Didrikson

    Nej, jag vågade mg inte på att köpa vinterskor så långt i förväg men ett par promenadskor till våren slog vi till på åt lillebror.

    Jag tror att man kan ha tur och få igen pengarna, har för mig jag fick närmare 200 kr för ett par använda Kavatstövlar tidigt i höstas.
    Men å andra sidan så reas de ju lite då och då...

    Såväl Rasavilen som Remu:n har jag varit nyfikna på, du får ge rapport sedan

    Kram!
  6. 3
    Vi fick ju snö så vi klarade oss och M höll sig varn i sin Didrikson

    Nej, jag vågade mg inte på att köpa vinterskor så långt i förväg men ett par promenadskor till våren slog vi till på åt lillebror.

    Jag tror att man kan ha tur och få igen pengarna, har för mig jag fick närmare 200 kr för ett par använda Kavatstövlar tidigt i höstas.
    Men å andra sidan så reas de ju lite då och då...

    Såväl Rasavilen som Remu:n har jag varit nyfikna på, du får ge rapport sedan

    Kram!

Liknande trådar

  1. Kavat
    By EMELIS in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-30, 23:45
  2. Kavat?
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-03, 20:31
  3. kavat
    By -Johanna- in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 10:07
  4. Kavat
    By Carina in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-03-31, 16:02
  5. kavat
    By Anna in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-25, 08:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar