Men har ni ett LIV också!?
Vikt
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Men har ni ett LIV också!?

    Hoho, jag väntar på några roliga inlägg att kasta mig över...!!

    HOHO!!
    *...ekar tomt*
    För ett par generationer sedan behövde människor vila efter avslutad arbetsdag. Nu behöver de motion.
  2. 1
    Men har ni ett LIV också!? Hoho, jag väntar på några roliga inlägg att kasta mig över...!!

    HOHO!!
    *...ekar tomt*
  3. Ann-Louise
    #2
    HEJ! Internet tillbaka, JAG ar har i detta NU!
  4. 2
    HEJ! Internet tillbaka, JAG ar har i detta NU!
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3
    Men ÅH vad du är efterlängtad!!!
    *studsar upp och ner*
  6. 3
    Men ÅH vad du är efterlängtad!!!
    *studsar upp och ner*
  7. Medlem sedan
    Feb 2000
    #4
    Äh jag har ju spelat i ren tristess. O slagit lite rekord oxå.


    nej jag verkar inte ha nåt liv just nu..
    Men jag har iaf skrivit in den 10e maj nu, får väl se till o inte ha Lovas kalas då helt enkelt.
  8. 4
    Äh jag har ju spelat i ren tristess. O slagit lite rekord oxå.


    nej jag verkar inte ha nåt liv just nu..
    Men jag har iaf skrivit in den 10e maj nu, får väl se till o inte ha Lovas kalas då helt enkelt.
  9. Medlem sedan
    Nov 2001
    #5
    Ja delvis har ja gett liv
    Idag har jag städat lite, bakat Chokladtryffeltårta, Kolakakor(mjölkfria till Klara), promenerat 4+4 km i massa snö med vagn & bob, handlade godis, öl och hämtade ellos paket.

    Haft lite främmande och fkat då gubben fyller 32 år idag.

    Ätit bakpot, skagenröra& fläskfile, druckit vin, försökt söva en 2½-åring(hoppas hon sover) och snart ska 5-åringen sova, och jag ska väl umgås lite med födelsedagsbarnet.

    Promenaden idag var inte att leka med var helt slut efteråt, sjöblöt i svett och ont i armen och det kändes i rumpan oxå av att dra boben i snömodd
  10. 5
    Ja delvis har ja gett liv
    Idag har jag städat lite, bakat Chokladtryffeltårta, Kolakakor(mjölkfria till Klara), promenerat 4+4 km i massa snö med vagn & bob, handlade godis, öl och hämtade ellos paket.

    Haft lite främmande och fkat då gubben fyller 32 år idag.

    Ätit bakpot, skagenröra& fläskfile, druckit vin, försökt söva en 2½-åring(hoppas hon sover) och snart ska 5-åringen sova, och jag ska väl umgås lite med födelsedagsbarnet.

    Promenaden idag var inte att leka med var helt slut efteråt, sjöblöt i svett och ont i armen och det kändes i rumpan oxå av att dra boben i snömodd
  11. Ann-Louise
    #6
    Har akt pa dunderforkyldning *tack Lisa* o tycker saaaaa synd om mig sjalv *snorvel*. Packat alla vaskor, i morgon bar det av HEM-HEM-HEM!!!!! Vardag, du underbara vardag, egen kontroll! Yes, jag vill HEM nu!

    Ingen sno an va?

    Vad har bestats om viktmiddag? Emmahelgen....N kommer hem lordag sa jag maste hora med styvmor om Lisa far sova dar fr-lo annars vet jag inte hur det blir. Emam sova sjalv anda? Hon sager att hon klarar det...... Far fundera o analysera *ler*....
  12. 6
    Har akt pa dunderforkyldning *tack Lisa* o tycker saaaaa synd om mig sjalv *snorvel*. Packat alla vaskor, i morgon bar det av HEM-HEM-HEM!!!!! Vardag, du underbara vardag, egen kontroll! Yes, jag vill HEM nu!

    Ingen sno an va?

    Vad har bestats om viktmiddag? Emmahelgen....N kommer hem lordag sa jag maste hora med styvmor om Lisa far sova dar fr-lo annars vet jag inte hur det blir. Emam sova sjalv anda? Hon sager att hon klarar det...... Far fundera o analysera *ler*....
  13. Medlem sedan
    Feb 2000
    #7
    ONS 30/1 har vi viktmiddag, tid och plats inte bestämt - libanesiskt som förslag.

    Emma får jättegärna försöka sova här själv om inte styvmor kan ta emot Lisa. Fast hon har väl å andra sidan aldrig sovit där själv?

    Snö? Vad är det? ...regn, du ljuvliga... typ.
  14. 7
    ONS 30/1 har vi viktmiddag, tid och plats inte bestämt - libanesiskt som förslag.

    Emma får jättegärna försöka sova här själv om inte styvmor kan ta emot Lisa. Fast hon har väl å andra sidan aldrig sovit där själv?

    Snö? Vad är det? ...regn, du ljuvliga... typ.
  15. Medlem sedan
    Feb 2000
    #8
    Låter som en utmärkt idé att inte ha kalas just den dagen - jo, walking-kalas med OSS förstås!!

    Jag har heller inget liv som det verkar... Jag sitter här, maken bläddrar i badrumskataloger. Lite 5%-ost, några oliver och lite rödvin är guldkanten på kvällen
  16. 8
    Låter som en utmärkt idé att inte ha kalas just den dagen - jo, walking-kalas med OSS förstås!!

    Jag har heller inget liv som det verkar... Jag sitter här, maken bläddrar i badrumskataloger. Lite 5%-ost, några oliver och lite rödvin är guldkanten på kvällen
  17. Medlem sedan
    Feb 2000
    #9
    Oj, vad du har haft fullt upp!! Jag är så AVUNDSJUK på snön... det är SJÄLVMORDSVÄDER här nere... *surar*

    Tänker inte ens tänka på vad du bakat... *dregel*
  18. 9
    Oj, vad du har haft fullt upp!! Jag är så AVUNDSJUK på snön... det är SJÄLVMORDSVÄDER här nere... *surar*

    Tänker inte ens tänka på vad du bakat... *dregel*
  19. Ann-Louise
    #10
    Napp, det har hon inte forstas! Sa hur som blir det ju ett barn som far sova borta pa ny plats for 1a ggn utan mamma/pappa........ Enl den "logiken" racker det kanske med att Emma bara sover hos er lo-so o jag ar hemma med Lisa......el tror du att det ar battre med 2 testnatter?
  20. 10
    Napp, det har hon inte forstas! Sa hur som blir det ju ett barn som far sova borta pa ny plats for 1a ggn utan mamma/pappa........ Enl den "logiken" racker det kanske med att Emma bara sover hos er lo-so o jag ar hemma med Lisa......el tror du att det ar battre med 2 testnatter?
  21. Medlem sedan
    Nov 2001
    #11
    Om inte anant får man motion av att skotta, gubben jobabr i morgon visserligen börjar han sent men de tblir nog jag som får skotta, men jag gillar att skotta, då får man en genomkörare av kroppen, det brukar kännas i skulderbladen efteråt.

    Funderar på att ta en till bit av tårtan nu, eftersom ja ginte köpt mig nåt godis, har smakat 3-4 bitar av Iza bara.
    Ska ta en liten bit med massa hallon och en klick grädde.
  22. 11
    Om inte anant får man motion av att skotta, gubben jobabr i morgon visserligen börjar han sent men de tblir nog jag som får skotta, men jag gillar att skotta, då får man en genomkörare av kroppen, det brukar kännas i skulderbladen efteråt.

    Funderar på att ta en till bit av tårtan nu, eftersom ja ginte köpt mig nåt godis, har smakat 3-4 bitar av Iza bara.
    Ska ta en liten bit med massa hallon och en klick grädde.
  23. Medlem sedan
    Feb 2000
    #12
    Då säger jag skål!! För jag har oxå rödvin i glaset.

    Jo Lova fyller ju den 7e maj så ev blir det kalas helgen efter, men då får det helt klart bli på söndagen:

    JAg känner faktiakt att jag verkligen vill vara med på det. Gå rä ju nåt ajg ändå gör ofta och tex en maraton är nåt jag aldrog skulle ställa upp på även fast jag funderat på kortare lopp, men en gå-grej fixar jag!! Så jag måste in på den där sidan o kolla,...vad var det för adress nu igen?
  24. 12
    Då säger jag skål!! För jag har oxå rödvin i glaset.

    Jo Lova fyller ju den 7e maj så ev blir det kalas helgen efter, men då får det helt klart bli på söndagen:

    JAg känner faktiakt att jag verkligen vill vara med på det. Gå rä ju nåt ajg ändå gör ofta och tex en maraton är nåt jag aldrog skulle ställa upp på även fast jag funderat på kortare lopp, men en gå-grej fixar jag!! Så jag måste in på den där sidan o kolla,...vad var det för adress nu igen?
  25. Medlem sedan
    Feb 2000
    #13
    Ja, kanske det är bättre med bara en natt första gången. Och då behöver man inte jäkta på fredageftermiddag med trötta barn. Vi kan ju ses nån gång mitt på dagen, allihopa, så får Emma stanna kvar när Lisa och du åker. Skulle hon ändra sig är det ju inte värre än att vi kör hem henne senare/på natten. Men jag tror det kommer att gå BRA!
  26. 13
    Ja, kanske det är bättre med bara en natt första gången. Och då behöver man inte jäkta på fredageftermiddag med trötta barn. Vi kan ju ses nån gång mitt på dagen, allihopa, så får Emma stanna kvar när Lisa och du åker. Skulle hon ändra sig är det ju inte värre än att vi kör hem henne senare/på natten. Men jag tror det kommer att gå BRA!
  27. Medlem sedan
    Feb 2000
    #14
    Känner samma! Kommer aldrig att klara/vilja köra ett längre springlopp än 5 km, men att GÅ 12 km fixar jag. Det känns verkligen som MIN grej!
    HÄR hittar du det: http://www.letswalk.se
  28. 14
    Känner samma! Kommer aldrig att klara/vilja köra ett längre springlopp än 5 km, men att GÅ 12 km fixar jag. Det känns verkligen som MIN grej!
    HÄR hittar du det: http://www.letswalk.se
  29. Medlem sedan
    Feb 2000
    #15
    SKÅL - glömde ju!
  30. 15
    SKÅL - glömde ju!
  31. Medlem sedan
    Feb 2000
    #16
    Men TYST med dig... *håller för öronen* ...jag smuttar vidare på mitt vin och njuter av ost och oliver. VEM vill ha CHOKLADTRYFFELTÅRTA (var det va´?) ...för VEM vill det??
    *övertygar mig själv*
  32. 16
    Men TYST med dig... *håller för öronen* ...jag smuttar vidare på mitt vin och njuter av ost och oliver. VEM vill ha CHOKLADTRYFFELTÅRTA (var det va´?) ...för VEM vill det??
    *övertygar mig själv*
  33. Medlem sedan
    Jun 2005
    #17
    Jag vill
  34. 17
    Jag vill
  35. Medlem sedan
    Feb 2000
    #18
    Jamen åk dit du då! Det är ju näst-gårds... Skåne-Boden, stämmer det? Nära, nära...
  36. 18
    Jamen åk dit du då! Det är ju näst-gårds... Skåne-Boden, stämmer det? Nära, nära...
  37. Medlem sedan
    Nov 2001
    #19
    Ingen som vill gå ner i vikt vill ha det , fast det är ju lörda gå isf godis åt jag tårta
  38. 19
    Ingen som vill gå ner i vikt vill ha det , fast det är ju lörda gå isf godis åt jag tårta
  39. Medlem sedan
    Aug 2002
    #20
    Det vet jag inget om men en film på DVD som precis tog slut!

    God natt!

    /Therese
  40. 20
    Det vet jag inget om men en film på DVD som precis tog slut!

    God natt!

    /Therese
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Då är jag också med!
    By Crispie in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-20, 10:37
  2. Hej, nu är jag också här!
    By cirkusmamman in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-03-09, 09:23
  3. Också verkar denna månad vara körd också
    By Anis in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-09, 13:59
  4. så var jag också
    By CissiNL m J&S in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-05, 07:26
  5. Nu har vi också
    By Marie_AOA in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 12:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar