Röd barntapet? Hjälp!
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    #1

    Röd barntapet? Hjälp!

    Vaför är utbudet på röda barntapeter så dåligt? Eller varför finns inte det jag vill ha? Eller gör det kanske det?
    Hjälp mig nu, jag är på jakt efter en som ska påminna om Sanbergs Kaspar ( http://www.sandbergtapeter.com/defau...id=179&vrank=1 ) men vara röd i botten. I fredags var jag på tapetaffären i nästan 1 timme, och hittade - ingentning!

    Eller kan ni tipsa om någon röd barntapet som inte får vara för "skrikig"? Dotra ska ha den som fondvägg i sitt rum och de andra väggarna ska vara vita, möblerna är vita, det mesta går i rött och vitt...
    ~*~Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete~*~
  2. 1
    Röd barntapet? Hjälp! Vaför är utbudet på röda barntapeter så dåligt? Eller varför finns inte det jag vill ha? Eller gör det kanske det?
    Hjälp mig nu, jag är på jakt efter en som ska påminna om Sanbergs Kaspar ( http://www.sandbergtapeter.com/defau...id=179&vrank=1 ) men vara röd i botten. I fredags var jag på tapetaffären i nästan 1 timme, och hittade - ingentning!

    Eller kan ni tipsa om någon röd barntapet som inte får vara för "skrikig"? Dotra ska ha den som fondvägg i sitt rum och de andra väggarna ska vara vita, möblerna är vita, det mesta går i rött och vitt...
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    Kolla på www.midbec.se Se på Freestyle och Magiq. De är röda, men inte barntapeter, kanske något?
  4. 2
    Kolla på www.midbec.se Se på Freestyle och Magiq. De är röda, men inte barntapeter, kanske något?
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    #3
    Tack, jag kollade där min hittade inga jag gillade. Tack ändå för tipset!
  6. 3
    Tack, jag kollade där min hittade inga jag gillade. Tack ändå för tipset!

Liknande trådar

  1. barntapet
    By Hwila & Zion:s mamma in forum Hem & fritid
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2009-01-11, 02:06
  2. Barntapet???
    By tottis in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 20:07
  3. Hjälp med barntapet
    By izac in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-27, 17:49
  4. Hjälp .... barntapet!
    By Anna m M & S05 in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 09:44
  5. Snygg barntapet!
    By Anna T2 in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-25, 14:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar