Två fyraåringar
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Två fyraåringar

    har jag hemma nu. Eftersom F:s lärare var sjuk utan vikarie, frågade jag om jag kunde ta hand om hennes kompis också, vilket de kvarvarande lärarna blev glada över, och kompisens mamma tyckte var en bra idé. Men det är oroväckande tyst på övervåningen....
  2. 1
    Två fyraåringar har jag hemma nu. Eftersom F:s lärare var sjuk utan vikarie, frågade jag om jag kunde ta hand om hennes kompis också, vilket de kvarvarande lärarna blev glada över, och kompisens mamma tyckte var en bra idé. Men det är oroväckande tyst på övervåningen....
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    tystnad när två fyraåringar leker är ju inte särskilt vanligt så jag skulle nog ana oråd....
  4. 2
    tystnad när två fyraåringar leker är ju inte särskilt vanligt så jag skulle nog ana oråd....
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3

    optimisten svarar

    de har nog somnat.
    :
    :
    :
    :
    :
    :
    :
    :
    fast kanske du kan kolla ändà
  6. 3
    optimisten svarar de har nog somnat.
    :
    :
    :
    :
    :
    :
    :
    :
    fast kanske du kan kolla ändà
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4
    De har kommit ner nu, och jag har inte kollat vad de egentligen gjorde uppe. De ville se på TV, men jag sa' nej! Nu är en massa kuddar och filtar utbredda över golvet, men de ägnar sig åt att rita/måla.

    Är du bra på köttfärssås? Visst måste jag antingen hälla salt eller buljong i ?
  8. 4
    De har kommit ner nu, och jag har inte kollat vad de egentligen gjorde uppe. De ville se på TV, men jag sa' nej! Nu är en massa kuddar och filtar utbredda över golvet, men de ägnar sig åt att rita/måla.

    Är du bra på köttfärssås? Visst måste jag antingen hälla salt eller buljong i ?
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5
    Vad är storebrors nya hyss, kan jag inte låta bli att undra. Blev förresten liten förundrad först över storebrors krabbdiplom, men förstod se'n att det handlade om lillebror! Är det idag de är med skolan i simhallen?

    Spännande med planerna som går framåt förresten!
  10. 5
    Vad är storebrors nya hyss, kan jag inte låta bli att undra. Blev förresten liten förundrad först över storebrors krabbdiplom, men förstod se'n att det handlade om lillebror! Är det idag de är med skolan i simhallen?

    Spännande med planerna som går framåt förresten!
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Ingen aning om jag är bra eller inte på köttfärsås men familjen brukar inte klaga! Jag häller oftast i antingen buljong eller salt för annars blir det väl smaklöst. smaka av.
  12. 6
    Ingen aning om jag är bra eller inte på köttfärsås men familjen brukar inte klaga! Jag häller oftast i antingen buljong eller salt för annars blir det väl smaklöst. smaka av.

Liknande trådar

  1. Har vi några fyraåringar här?
    By Lova med tre in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-06-13, 09:47
  2. smala fyraåringar?
    By Tuttan* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 15:44
  3. Fyraåringar alltså...
    By Tuttan* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-09, 19:27
  4. Har fyraåringar kompisar?
    By anonym idag in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-08, 05:28
  5. Hur många fyraåringar
    By fru_bill in forum _01 Höstbarn
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 11:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar