Går till köket...
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Jan 1999
    #1

    Går till köket...

    Har inte bestämt mej för vad jag ska göra där än, om jag ska diska eller hämta salta pinnar och nått drickbart (te/glögg) så det blir en överraskning när jag kommitså långt.

    Cei, svarade på din fråga längre ner. Vet inte om du sett det.

    Trevlig kväll till er alla! Här är det iskallt inne, så jag funderar starkt på att krypa ner i kalla sängen ... fast i sängen blir det inte mycket läst,för lampan i taket har gått åt fanders så jag har bara mysbelysning och den kan jag inte läsa med.

    Ses om en stund! Kram!
  2. 1
    Går till köket... Har inte bestämt mej för vad jag ska göra där än, om jag ska diska eller hämta salta pinnar och nått drickbart (te/glögg) så det blir en överraskning när jag kommitså långt.

    Cei, svarade på din fråga längre ner. Vet inte om du sett det.

    Trevlig kväll till er alla! Här är det iskallt inne, så jag funderar starkt på att krypa ner i kalla sängen ... fast i sängen blir det inte mycket läst,för lampan i taket har gått åt fanders så jag har bara mysbelysning och den kan jag inte läsa med.

    Ses om en stund! Kram!
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Jag mailar dig. Och skolan är OK. Jag tar 16 credits (poäng) 6 ämnen. Bytte precis bort ett ämne idag till ett annat. Jag tar
    * Grundkurs i Arkeologi teori och en lab kurs i arkeologi.
    * Languague and Culture. Politik, ethnicitet, language death/disappearance etc.
    * Modern Filosofi (inte Contemporary!) - Francis Bacon, Descartes etc fram till Kant
    * Österländsk Religion - Hindusim, Jainism, Sikhism etc
    *People and Cultures in the Circum-Caribbean

    Jag droppade en ling klass som heter Language origination. Way too much evo talk. Mer Bio etc än Ling.
  4. 2
    Jag mailar dig. Och skolan är OK. Jag tar 16 credits (poäng) 6 ämnen. Bytte precis bort ett ämne idag till ett annat. Jag tar
    * Grundkurs i Arkeologi teori och en lab kurs i arkeologi.
    * Languague and Culture. Politik, ethnicitet, language death/disappearance etc.
    * Modern Filosofi (inte Contemporary!) - Francis Bacon, Descartes etc fram till Kant
    * Österländsk Religion - Hindusim, Jainism, Sikhism etc
    *People and Cultures in the Circum-Caribbean

    Jag droppade en ling klass som heter Language origination. Way too much evo talk. Mer Bio etc än Ling.
  5. Medlem sedan
    Jan 1999
    #3
    Spännande ämnen! Maila, nu är jag nyfiken!

    Kram!
  6. 3
    Spännande ämnen! Maila, nu är jag nyfiken!

    Kram!

Liknande trådar

  1. Vad välja till köket?
    By jagbarajag in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2012-04-13, 20:14
  2. Fin konsollhylla till köket?
    By Anonym in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-11-16, 03:27
  3. Plastmatta till köket
    By Nenna med trean in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-01, 13:13
  4. Åter till köket för att
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 20:28
  5. Matta till köket
    By gromit in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-11, 16:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar