Ont i örat+bakom
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Ont i örat+bakom

    Har i ca en vecka haft ont vid körtlarna bakom öra/nacke - speciellt vid den ena sidan. Har nu börjat få ont i örat också - känns som att det är lock - hör lite sämre - känslig för ljud på det örat också. Känner mig inte så pigg - rent allmänt - ingen feber.

    Vad tror ni att det kan vara? Öroninflammation? Ska jag gå till läkaren och få det undersökt - eller vänta lite?
  2. 1
    Ont i örat+bakom Har i ca en vecka haft ont vid körtlarna bakom öra/nacke - speciellt vid den ena sidan. Har nu börjat få ont i örat också - känns som att det är lock - hör lite sämre - känslig för ljud på det örat också. Känner mig inte så pigg - rent allmänt - ingen feber.

    Vad tror ni att det kan vara? Öroninflammation? Ska jag gå till läkaren och få det undersökt - eller vänta lite?
  3. bambuu
    #2

    Vätska eller öroninfl.

    skulle jag gissa på. Låter inte allvarligt men nog så jobbigt, så kolla upp du.
  4. 2
    Vätska eller öroninfl. skulle jag gissa på. Låter inte allvarligt men nog så jobbigt, så kolla upp du.

Liknande trådar

  1. En räv bakom örat
    By mamma-66 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-10-02, 20:19
  2. Bula bakom örat
    By Anonym in forum Barnsjukdomar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-08-11, 18:24
  3. Ont bakom örat...
    By Monica-VV in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 10:18
  4. Knölar bakom örat
    By Elinen in forum Barnsjukdomar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-10, 18:47
  5. Sår bakom örat...
    By Annika med 3 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 22:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar