Casa de snor och host
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Casa de snor och host

    är det här. Storebror blir nog en karlakarl för han låg och gnydde innan. Han gnydde för han var så sjuk (inte så fasligt) och för att pappas hörlurar till stereon var borta. Han ville lyssna på pappas nya skiva av 40 talsjazz..... men samtidigt så vill han se "Lille röde traktorn" på TV.

    Han tyckte att någon av hans sjuka dagiskompisar skulle komma hit så de kunde se "Lille röda traktorn" tillsammans.

    Jag har lite ågren för att jag blir så efter, men vad ska man göra. Jag har ringt lite idag och ställt frågor, så jag kan jobba i helgen. Jag har 0 i inkomst from nu, så det blir ju jag som är hemma när barnen är sjuka. Fortsätter det får min man vara hemma lite också, det finns något VAB liknande även i Danmark.
  2. 1
    Casa de snor och host är det här. Storebror blir nog en karlakarl för han låg och gnydde innan. Han gnydde för han var så sjuk (inte så fasligt) och för att pappas hörlurar till stereon var borta. Han ville lyssna på pappas nya skiva av 40 talsjazz..... men samtidigt så vill han se "Lille röde traktorn" på TV.

    Han tyckte att någon av hans sjuka dagiskompisar skulle komma hit så de kunde se "Lille röda traktorn" tillsammans.

    Jag har lite ågren för att jag blir så efter, men vad ska man göra. Jag har ringt lite idag och ställt frågor, så jag kan jobba i helgen. Jag har 0 i inkomst from nu, så det blir ju jag som är hemma när barnen är sjuka. Fortsätter det får min man vara hemma lite också, det finns något VAB liknande även i Danmark.
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Dottern ville inte gå till dagsi, men däremot kunde dagis komma hem till oss.... visst, tyckte mamman, vinkade hej då och stängde dörren.

    Hoppas hoppas att ni blir friska snart! Och du måste ju få jobba.
  4. 2
    Dottern ville inte gå till dagsi, men däremot kunde dagis komma hem till oss.... visst, tyckte mamman, vinkade hej då och stängde dörren.

    Hoppas hoppas att ni blir friska snart! Och du måste ju få jobba.
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    Jättebra idé!
  6. 3
    Jättebra idé!

Liknande trådar

  1. Snörvel, snor och host! :(
    By Lia75 in forum _05 Höstbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-23, 20:47
  2. Snor, host, flämt
    By Tiger_Lux in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-10, 13:07
  3. snor host...
    By Sissi82 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-22, 14:35
  4. Snor snor och så liter mera snor
    By Eowyn in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-20, 11:10
  5. Snor, snor, host och förkylning...
    By tus_ in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-19, 19:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar