Medium.
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Medium.

    Jag ska beställa tid hos ett medium, men hon svarar inte, hon jobbar nog men jag vill ha en tid nu:-)
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Medium. Jag ska beställa tid hos ett medium, men hon svarar inte, hon jobbar nog men jag vill ha en tid nu:-)
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Hon är en bluff, hon borde ju veta att du skulle ringa...
  4. 2
    Hon är en bluff, hon borde ju veta att du skulle ringa...
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3
    tänkte precis samma sak
  6. 3
    tänkte precis samma sak
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Nja hon har ju ett vanligt jobb också:-) jag har redan varit där en gång och hon har givit mig massor..:-)
  8. 4
    Nja hon har ju ett vanligt jobb också:-) jag har redan varit där en gång och hon har givit mig massor..:-)
  9. Medlem sedan
    Oct 2003
    #5
    Tänkte precis samma sak. Hon borde ju redan reserverat en tid.
  10. 5
    Tänkte precis samma sak. Hon borde ju redan reserverat en tid.
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    ´Hon kanske är en duktigt terapeut men ett medium?
  12. 6
    ´Hon kanske är en duktigt terapeut men ett medium?
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Hon är oerhört duktig som medium och jag är så tacksam över at ha varot hos henne en gång, hon sa saker som ått mig att må så bra... ochj besparat samhället en trasa av sorg.
  14. 7
    Hon är oerhört duktig som medium och jag är så tacksam över at ha varot hos henne en gång, hon sa saker som ått mig att må så bra... ochj besparat samhället en trasa av sorg.
  15. Medlem sedan
    Oct 2007
    #8
    Men du tror väl inte på medium??? Det är ju bara bluff!
  16. 8
    Men du tror väl inte på medium??? Det är ju bara bluff!
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    Jo jag tror på medium... och ´man får tro precis vad man vill om det. Men det hon sa till mig har hjälpt mig så otroligt mycket...
  18. 9
    Jo jag tror på medium... och ´man får tro precis vad man vill om det. Men det hon sa till mig har hjälpt mig så otroligt mycket...
  19. Medlem sedan
    Oct 2007
    #10
    Det är personer som har stark intuition, och det som de säger stämmer in på så mycket. Och de läser av mimspel man omedvetet har och vet om de är på rätt spår eller inte.

    Man gör omedvetna miner även om man koncentrerar sig på att låta bli.

    Så nej, det är tyvärr bara att hon är duktig på att läsa av och säger saker du själv redan vet. Hon bara bekräftar det du själv säger i kroppspråk och miner till henne, och känns onödigt att pröjsa för när det är du själv som har sanningen.
  20. 10
    Det är personer som har stark intuition, och det som de säger stämmer in på så mycket. Och de läser av mimspel man omedvetet har och vet om de är på rätt spår eller inte.

    Man gör omedvetna miner även om man koncentrerar sig på att låta bli.

    Så nej, det är tyvärr bara att hon är duktig på att läsa av och säger saker du själv redan vet. Hon bara bekräftar det du själv säger i kroppspråk och miner till henne, och känns onödigt att pröjsa för när det är du själv som har sanningen.
  21. -MaryT-
    #11
    Är inte det där en väldigt respektlös sak att säga?
    Hur VET du att det är en bluff?
    Vet du om Gud finns också?
  22. 11
    Är inte det där en väldigt respektlös sak att säga?
    Hur VET du att det är en bluff?
    Vet du om Gud finns också?
  23. Medlem sedan
    Dec 2006
    #12
    Tom jag tror på medium nuförtiden, men bara Terry Evans. Klart att det finns andra energier, vore ju egotrippat att tro att man var själv ;-)
  24. 12
    Tom jag tror på medium nuförtiden, men bara Terry Evans. Klart att det finns andra energier, vore ju egotrippat att tro att man var själv ;-)
  25. Medlem sedan
    Aug 2006
    #13
    Så du menar att hon kunde läsa av mig saker som stått i ett brev som jag eldat upp, kunde hon läsa av en dödsperson exakta längd, kunde hon läsa av att jag var tvungen att ha exakt mellanrum mellan gardiner, kunde hon läsa av att vi har et överkast som vi ibland har konflikter om, kunde hon läsa av hur det var när jag blev till, kunde hon läsa av vad min dotter, min son, min man som inte var närvarande, kunde hon se på mig vad som hänt 20 år tiidgare, kunde hon läsa av genom att se på mig en exakt händelse? nej jag tror på medium... Oavsett vad ni säger:-)
  26. 13
    Så du menar att hon kunde läsa av mig saker som stått i ett brev som jag eldat upp, kunde hon läsa av en dödsperson exakta längd, kunde hon läsa av att jag var tvungen att ha exakt mellanrum mellan gardiner, kunde hon läsa av att vi har et överkast som vi ibland har konflikter om, kunde hon läsa av hur det var när jag blev till, kunde hon läsa av vad min dotter, min son, min man som inte var närvarande, kunde hon se på mig vad som hänt 20 år tiidgare, kunde hon läsa av genom att se på mig en exakt händelse? nej jag tror på medium... Oavsett vad ni säger:-)
  27. Medlem sedan
    Aug 2006
    #14
    Jag tar lite illa vid dig at du anser at något jag tror på är en bluff... men strunt samma egentligen för det mediumet sagt har hjälpt mig så mycket..
  28. 14
    Jag tar lite illa vid dig at du anser at något jag tror på är en bluff... men strunt samma egentligen för det mediumet sagt har hjälpt mig så mycket..
  29. Medlem sedan
    Oct 2007
    #15
    Klart jag har svar på allt.
    Men jag har själv testat att läsa av folk på det sättet, och det fungerar. Och jag är inte synsk.
  30. 15
    Klart jag har svar på allt.
    Men jag har själv testat att läsa av folk på det sättet, och det fungerar. Och jag är inte synsk.
  31. -MaryT-
    #16
    Men det behöver väl inte betyda att andra inte är synska?..eller?..
  32. 16
    Men det behöver väl inte betyda att andra inte är synska?..eller?..
  33. Medlem sedan
    Oct 2007
    #17
    Ja energier tror jag på, och det är ju en sorts energi att läsa av en annan människas inre tankar och sanningar.
  34. 17
    Ja energier tror jag på, och det är ju en sorts energi att läsa av en annan människas inre tankar och sanningar.
  35. Medlem sedan
    Oct 2003
    #18
    Nej, men ingen har under kontrollerade former kunnat visa på sin förmåga.
  36. 18
    Nej, men ingen har under kontrollerade former kunnat visa på sin förmåga.
  37. Medlem sedan
    Oct 2007
    #19
    Men lägg inte ut det när du vet att det finns personer som tror annorlunda. Och det _vet_ du att det finns.

    Jag gillar inte den typ av affärer när man tjänar pengar på det sättet.
  38. 19
    Men lägg inte ut det när du vet att det finns personer som tror annorlunda. Och det _vet_ du att det finns.

    Jag gillar inte den typ av affärer när man tjänar pengar på det sättet.
  39. Medlem sedan
    Dec 2006
    #20
    Men du tror inte på medier?
  40. 20
    Men du tror inte på medier?
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Medium
    By _moa in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-11, 20:26
  2. Medium på tv4....
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-01-15, 23:17
  3. medium ?
    By lilla ja´ in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-30, 18:07
  4. Medium
    By -Pixie- in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-29, 07:03
  5. Medium
    By rubyblue in forum Hem & fritid
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 20:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar