Hårfärgning
_0809 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2006
    #1

    Hårfärgning

    Har förstått att det tydligen inte skadar bebisen att färga håret, men att resultatet kan bli annorlunda när man är gravid.
    Jag färgar mitt hår (utväxten) ljusare ungefär var 12:e vecka, hos frisör.
    Är det någon här som har erfarenhet av att färga håret under graviditeten? Har ert resultat blivit sämre?
    Tänkte prata med min frisör också, men ville kolla med er här också!
  2. 1
    Hårfärgning Har förstått att det tydligen inte skadar bebisen att färga håret, men att resultatet kan bli annorlunda när man är gravid.
    Jag färgar mitt hår (utväxten) ljusare ungefär var 12:e vecka, hos frisör.
    Är det någon här som har erfarenhet av att färga håret under graviditeten? Har ert resultat blivit sämre?
    Tänkte prata med min frisör också, men ville kolla med er här också!
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Jag har också hört att färgresultatet kan bli annorlunda under graviditet. Men jag färgade håret under min första graviditet och märkte då ingen skillnad.
  4. 2
    Jag har också hört att färgresultatet kan bli annorlunda under graviditet. Men jag färgade håret under min första graviditet och märkte då ingen skillnad.
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    Jag färgade håret ett par gånger under min förra graviditet utan att det blev nån skillnad mot annars. Alltså ingen konstig färg eller nåt. Men jag färgade mörkare de gångerna så ljusare vet jag inte. Jag färgade hemma dessutom.
  6. 3
    Jag färgade håret ett par gånger under min förra graviditet utan att det blev nån skillnad mot annars. Alltså ingen konstig färg eller nåt. Men jag färgade mörkare de gångerna så ljusare vet jag inte. Jag färgade hemma dessutom.
  7. Medlem sedan
    Sep 2006
    #4
    var hos min frisör igår faktiskt och frågade om just färgning. hon sa att det va inte farligt, men på vissa tar det sämre och på andra tar det ojämnt. mitt hår har blivit poröst sa hon så
  8. 4
    var hos min frisör igår faktiskt och frågade om just färgning. hon sa att det va inte farligt, men på vissa tar det sämre och på andra tar det ojämnt. mitt hår har blivit poröst sa hon så

Liknande trådar

  1. Hårfärgning it is
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-06-03, 20:50
  2. Hårfärgning?
    By Allrafinaste in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-21, 12:18
  3. Hårfärgning
    By fyrabarnsmor in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 17:00
  4. hårfärgning..
    By LuddesMamma in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 13:44
  5. Hårfärgning
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-16, 11:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar