Hur är en bra kyss
Kärlek & relationer
  1. Kyssan
    #1

    Hur är en bra kyss

    Med anledning av inlägget nedan, om kyssandet, ser jag att det är lite olika upplevelser kring det hela.
    Vad tycker NI kännetecknar en bra kyss? HUR är den?

    Själv har jag inte heller varit så förtjust i att kyssas tidigare, men nu har jag hittat en man jag ÄLSKAR att kyssa
  2. 1
    Hur är en bra kyss Med anledning av inlägget nedan, om kyssandet, ser jag att det är lite olika upplevelser kring det hela.
    Vad tycker NI kännetecknar en bra kyss? HUR är den?

    Själv har jag inte heller varit så förtjust i att kyssas tidigare, men nu har jag hittat en man jag ÄLSKAR att kyssa
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2

    Mjuk, lite trevande

    till en början, avspänd tunga. Det värsta som finns är en tunga som vispar in det första den gör - det ska vara en utdragen process. En klar extrapoäng ger kyssarens händer runt mitt huvud. I kombination med en het kyss skulle det lätt få mina knän att vika sig.
  4. 2
    Mjuk, lite trevande till en början, avspänd tunga. Det värsta som finns är en tunga som vispar in det första den gör - det ska vara en utdragen process. En klar extrapoäng ger kyssarens händer runt mitt huvud. I kombination med en het kyss skulle det lätt få mina knän att vika sig.
  5. Lisa-Maria
    #3

    Jag gillar...

    ...hungriga kyssar och kyssar me sug! Fasta och säkra och ja...svårt att beskriva!
  6. 3
    Jag gillar... ...hungriga kyssar och kyssar me sug! Fasta och säkra och ja...svårt att beskriva!
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4
    Helt beroende på situationen. Är det romantiskt vill jag ha en lång mjuk kyss med känsla.

    Ska jag göra något annat så vill jag ha mera hets
  8. 4
    Helt beroende på situationen. Är det romantiskt vill jag ha en lång mjuk kyss med känsla.

    Ska jag göra något annat så vill jag ha mera hets
  9. Medlem sedan
    Feb 2008
    #5
    Den får inte vara frågande, inte ursäktande... Utan ska vara självsäker, självklar och med eftertryck. Ingen tunga långt ner i halsen. Kan lika gärna vara tungor som möts bara, som en djupare med stängda munnar... Inte för mjuk tunga och absolut inte för blöt.

    Sammanfattning: när jag blir kysst är det för att HAN vill kyssa mig, inte som en fråga om JAG vill bli kysst... ungifär.
  10. 5
    Den får inte vara frågande, inte ursäktande... Utan ska vara självsäker, självklar och med eftertryck. Ingen tunga långt ner i halsen. Kan lika gärna vara tungor som möts bara, som en djupare med stängda munnar... Inte för mjuk tunga och absolut inte för blöt.

    Sammanfattning: när jag blir kysst är det för att HAN vill kyssa mig, inte som en fråga om JAG vill bli kysst... ungifär.
  11. Kyssas är bäst!
    #6
    En kyss är ett samspel. Det är suuugande, slickande, tätt tätt intill, smygande, härlig (inget dregglande och inte för djupt - typ leta halsmandlarna med tungan = gillar inte!). Det är lekfull och busig och alldeles alldeles underbar!
  12. 6
    En kyss är ett samspel. Det är suuugande, slickande, tätt tätt intill, smygande, härlig (inget dregglande och inte för djupt - typ leta halsmandlarna med tungan = gillar inte!). Det är lekfull och busig och alldeles alldeles underbar!
  13. anonymt namn
    #7

    Larvig tråd

    Kyssa en kvinna på munnen är ju intetsägande, rätt larvigt egentligen. Att kyssa en kvinna mellan benen, däremot, är storm och starkt gensvar. Jag fattar inte hur man kan lägga ner en massa tid på att fundera kring munkyssar, när det finns andra läppar som man kyssa och utlösa betydligt starkare krafter.
  14. 7
    Larvig tråd Kyssa en kvinna på munnen är ju intetsägande, rätt larvigt egentligen. Att kyssa en kvinna mellan benen, däremot, är storm och starkt gensvar. Jag fattar inte hur man kan lägga ner en massa tid på att fundera kring munkyssar, när det finns andra läppar som man kyssa och utlösa betydligt starkare krafter.
  15. Medlem sedan
    Feb 2008
    #8
    Innan man kommit dit ner är det nog bra att ha visat lite framåtanda vad gäller kyssandet på de för omvärlden synliga läpparna....
  16. 8
    Innan man kommit dit ner är det nog bra att ha visat lite framåtanda vad gäller kyssandet på de för omvärlden synliga läpparna....
  17. Medlem sedan
    Dec 2007
    #9

    Puckat inlägg!

    Det är inte var du tycke om att kyssas, utan vad kvinnan tycker som ger slutpoängen! Du verkar hamna på 0.
  18. 9
    Puckat inlägg! Det är inte var du tycke om att kyssas, utan vad kvinnan tycker som ger slutpoängen! Du verkar hamna på 0.
  19. Medlem sedan
    May 2007
    #10
    En bra kyss innehåller framför allt kärlek och inlevelse. Sedan finns det olika varianter av den, som tillägg av hetta och passion, eller av ömhet.
  20. 10
    En bra kyss innehåller framför allt kärlek och inlevelse. Sedan finns det olika varianter av den, som tillägg av hetta och passion, eller av ömhet.
  21. Medlem sedan
    Jan 1998
    #11

    Definitivt INTE...

    ...tungan så långt ner i halsen som möjligt eller en hård tunga som sticks in i munnen och vispar runt på ett mekaniskt vis. Eller för mycket slafs och dregel runt omkring munnen.

    Att kyssas bra är som att dansa (par)dans: man är lyhörd för sin partner och följer varandra. Kör inte bara sitt eget race.
  22. 11
    Definitivt INTE... ...tungan så långt ner i halsen som möjligt eller en hård tunga som sticks in i munnen och vispar runt på ett mekaniskt vis. Eller för mycket slafs och dregel runt omkring munnen.

    Att kyssas bra är som att dansa (par)dans: man är lyhörd för sin partner och följer varandra. Kör inte bara sitt eget race.
  23. Kyssar är bäst!
    #12
    Men herregud! Det vet väl inte du! JAG äääälskar att bli kysst på Munnen och det är klart enklare än att dra av sej byxorna varje gång!!!
  24. 12
    Men herregud! Det vet väl inte du! JAG äääälskar att bli kysst på Munnen och det är klart enklare än att dra av sej byxorna varje gång!!!
  25. Kyssar är bäst
    #13
    Dessutom gillar inte alla kvinnor att bli kyssta mellan benen! Jag gillar det ibland - men inte alltid - och absolut inte istället för munkyssar som är underbara!
  26. 13
    Dessutom gillar inte alla kvinnor att bli kyssta mellan benen! Jag gillar det ibland - men inte alltid - och absolut inte istället för munkyssar som är underbara!
  27. Medlem sedan
    Dec 2007
    #14

    Precis!

    Jag tar hellre en härlig kyss på munnen än en mellan benen!
  28. 14
    Precis! Jag tar hellre en härlig kyss på munnen än en mellan benen!
  29. Medlem sedan
    Sep 2006
    #15
    *IGNORERAR*
  30. 15
    *IGNORERAR*
  31. Medlem sedan
    Jan 2007
    #16
    Precis som om man kunde kyssas mellan benen i kassakón...! áh, vilken fjant.
  32. 16
    Precis som om man kunde kyssas mellan benen i kassakón...! áh, vilken fjant.
  33. Medlem sedan
    Jan 2007
    #17
    Herr fjant tycker nog att kvinnor ska ha kjol... annars hàller jag med dig.
  34. 17
    Herr fjant tycker nog att kvinnor ska ha kjol... annars hàller jag med dig.

Liknande trådar

  1. Kom & kyss mig...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-08-17, 20:11
  2. Vad är en SMS-kyss??
    By camilla_73 in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-30, 15:17
  3. Hur ska en bra kyss vara?
    By Tora. in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-08-10, 07:24
  4. Wow vilken kyss!
    By coelho in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-03-08, 07:53
  5. kyss min avf****g
    By Quentin in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-21, 18:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar