Mailingbags _Tradera
Småbarn
  1. nybörjare...
    #1

    Mailingbags _Tradera

    Hej
    Om man ska skicka t-shirts både korta och långärmade en och en, vilken påsstorlek är bra att köpa då?
    Jag har aldrig använt mailingbags förut men nu har jag 40 auktioner ute och det känns som ett måste med dessa bags nu.

    Är det kanske bäst att börja med start/mix paket ?
  2. 1
    Mailingbags _Tradera Hej
    Om man ska skicka t-shirts både korta och långärmade en och en, vilken påsstorlek är bra att köpa då?
    Jag har aldrig använt mailingbags förut men nu har jag 40 auktioner ute och det känns som ett måste med dessa bags nu.

    Är det kanske bäst att börja med start/mix paket ?
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Jag skulle starta med ett mindre mixpaket och kanske undvika de paketet med största påsarna om jag inte hade större plagg på gång typ tjocktröjor, ytterplagg odyl.
    Har du bara mindre storlekar på plagg och typ t-shirtar kan du gått ha den näst minsta storleken utan problem och utan knöl på plagget.

    Jag har inte använt annat än dessa sedan jag upptäckte dem , de är verkligen kanoners
  4. 2
    Jag skulle starta med ett mindre mixpaket och kanske undvika de paketet med största påsarna om jag inte hade större plagg på gång typ tjocktröjor, ytterplagg odyl.
    Har du bara mindre storlekar på plagg och typ t-shirtar kan du gått ha den näst minsta storleken utan problem och utan knöl på plagget.

    Jag har inte använt annat än dessa sedan jag upptäckte dem , de är verkligen kanoners
  5. nybörjaren..
    #3
    Tack för svar. Jag kollar på de mindre påsarna för det är t-shirts och långärmade tröjor i stlk 86-104
  6. 3
    Tack för svar. Jag kollar på de mindre påsarna för det är t-shirts och långärmade tröjor i stlk 86-104

Liknande trådar

  1. Mailingbags/Polymailers
    By eva-4 in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-09-09, 14:48
  2. Mailingbags/Polymailers
    By EMELIS in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-09-08, 15:52
  3. mailingbags?
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 10:34
  4. Mailingbags
    By Helen m. M-01 & M-04 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-14, 11:32
  5. Ni som använder mailingbags
    By Linda & Filippa+Måns in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-07, 10:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar