ebay någon?
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    ebay någon?

    Finns det någon som handlar på ebay? Eftersom dollarn är så låg kan man få ganska mycket för pengarna. Finns det något som man bör titta på? Extra billigt? Hur betalar man? Tips och råd helt enkelt
    Tack på förhand!
  2. 1
    ebay någon? Finns det någon som handlar på ebay? Eftersom dollarn är så låg kan man få ganska mycket för pengarna. Finns det något som man bör titta på? Extra billigt? Hur betalar man? Tips och råd helt enkelt
    Tack på förhand!
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2

    jag köper.........

    cd:s,dvd:s,t-shirts etc med artister som inte finns så väl representerade i Sverige.

    Vad är du intresserad av? Sök på de sakerna så ska du se att du hittar mycket som är smarrigt.

    Själv har jag en hel del som är guld i just mina samlingar av vissa artister.

    Jag har faktiskt betalat med dollar skickade i kuvert, och inget har nånsin försvunnit. (peppar,peppar)
    När jag sålt har jag oftast fått betalt på samma sätt, sedlar i kuvert som ser ut att innehålla helt vanliga brev. (Får inte gå att se igenom mot en lampa)

    Jag har vid nåt tillfälle på en moneyorder, som jag löst in på bank.

    Vill du vara försiktig finns ju pengaförmedlare. Paypal är väl mest använt.)

    lycka till
  4. 2
    jag köper......... cd:s,dvd:s,t-shirts etc med artister som inte finns så väl representerade i Sverige.

    Vad är du intresserad av? Sök på de sakerna så ska du se att du hittar mycket som är smarrigt.

    Själv har jag en hel del som är guld i just mina samlingar av vissa artister.

    Jag har faktiskt betalat med dollar skickade i kuvert, och inget har nånsin försvunnit. (peppar,peppar)
    När jag sålt har jag oftast fått betalt på samma sätt, sedlar i kuvert som ser ut att innehålla helt vanliga brev. (Får inte gå att se igenom mot en lampa)

    Jag har vid nåt tillfälle på en moneyorder, som jag löst in på bank.

    Vill du vara försiktig finns ju pengaförmedlare. Paypal är väl mest använt.)

    lycka till

Liknande trådar

  1. Ang Ebay
    By Tweedy in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-11, 18:53
  2. Nu har jag eBay:at...
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-16, 09:19
  3. Är det någon som handlar på ebay
    By Therese med M L V I in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-22, 21:08
  4. någon som vet hur ebay
    By maddan in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-30, 16:53
  5. Någon snäll som kan hjälpa mig (ebay)...
    By bullen_76 in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-26, 09:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar