Träna med Paolo.
Träning
  1. Salander
    #1

    Träna med Paolo.

    Någon som testat? Vad tyckte ni?
  2. 1
    Träna med Paolo. Någon som testat? Vad tyckte ni?
  3. Medlem sedan
    Jan 2009
    #2
    Nä, jag bläddrade lite i hans bok på bokrean och har tidigare tittat i den hos någon kompis. Jag tror på konceptet, men var för snål att köpa boken. I synnerhet som jag redan hade köpt en träningsbok, se mitt inlägg nedan.
    Ha det gott!
  4. 2
    Nä, jag bläddrade lite i hans bok på bokrean och har tidigare tittat i den hos någon kompis. Jag tror på konceptet, men var för snål att köpa boken. I synnerhet som jag redan hade köpt en träningsbok, se mitt inlägg nedan.
  5. Salander
    #3
    Vi har anmält oss ett gäng på jobbet, ser det mer som en kul grej och lite inspiration. Vi som är med tränar redan annat.
  6. 3
    Vi har anmält oss ett gäng på jobbet, ser det mer som en kul grej och lite inspiration. Vi som är med tränar redan annat.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Jag gillar hans tankesätt - naturligtvis för att det stämmer med hur jag själv ser på välmående. Träningsprogrammen passar inte mig riktigt, däremot, men jag använder honom gärna som inspiration - följer honom på Twitter och blir ständigt påmind om hans pannben
  8. 4
    Jag gillar hans tankesätt - naturligtvis för att det stämmer med hur jag själv ser på välmående. Träningsprogrammen passar inte mig riktigt, däremot, men jag använder honom gärna som inspiration - följer honom på Twitter och blir ständigt påmind om hans pannben
  9. Salander
    #5
    OK jag hoppas det här blir lite inspiration.
  10. 5
    OK jag hoppas det här blir lite inspiration.
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Jag fick nån dvd med nån tidning, 15 minuter med Paolo. Fattade INGENTING, så nä jag har väl inte testat precis.
  12. 6
    Jag fick nån dvd med nån tidning, 15 minuter med Paolo. Fattade INGENTING, så nä jag har väl inte testat precis.
  13. Salander
    #7
    Jaha, nä jag menade han träningsupplägg via internet
  14. 7
    Jaha, nä jag menade han träningsupplägg via internet
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8
    Naj det har jag inte testat alltså.
  16. 8
    Naj det har jag inte testat alltså.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar