BF febrari 2015
Gravidsnack
  1. v1315
    #1

    BF febrari 2015

    Fick ett svagt streck på min teststicka och skyndade mig att köpa ett digitalttest. Gravid 1-2 blev svaret vilket stämmer bra. Tog ett ägglossningstest så på tisdag är det två veckor sedan det blev befruktad och liten kommer i början av februari! Så häftigt! Min tjej blir stora syster!!

    Mer blivande februari mammor?
  2. 1
    BF febrari 2015 Fick ett svagt streck på min teststicka och skyndade mig att köpa ett digitalttest. Gravid 1-2 blev svaret vilket stämmer bra. Tog ett ägglossningstest så på tisdag är det två veckor sedan det blev befruktad och liten kommer i början av februari! Så häftigt! Min tjej blir stora syster!!

    Mer blivande februari mammor?
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Grattis!
    BF 29/1, så kan bli en feb. bebis med.
    Har en son född 2010.
  4. 2
    Grattis!
    BF 29/1, så kan bli en feb. bebis med.
    Har en son född 2010.
  5. Medlem sedan
    Jun 2014
    #3
    plussade idag efter 8 månaders aktivt försökande
  6. 3
    plussade idag efter 8 månaders aktivt försökande
  7. 1315
    #4
    Grattis till er! Min tjej föddes i juni 2013. :-)

    Och så kul det blev ett plus! Bebilove! :-D när blir bf?
  8. 4
    Grattis till er! Min tjej föddes i juni 2013. :-)

    Och så kul det blev ett plus! Bebilove! :-D när blir bf?
  9. Medlem sedan
    Jun 2014
    #5
    1315: vet inte exakt alla appar och sidor säger olika men ca 11 feb

    har du några syptom?
  10. 5
    1315: vet inte exakt alla appar och sidor säger olika men ca 11 feb

    har du några syptom?
  11. 1315
    #6
    Gå in till ankomstgruppen februari :-) inte många där än men kanske kommer. Min tvåa ska komma 10, så kommer väl 8-9 istället om h-n vill vara som syrran :-)

    Nja. Mådde lite illa, ont i magen.. men inte så. Går på toa ofta och klarar inte av att dricka kaffe längre. Jag som älskar kaffe normalt så får jag knappt i mig en mun. Själv? :-)
  12. 6
    Gå in till ankomstgruppen februari :-) inte många där än men kanske kommer. Min tvåa ska komma 10, så kommer väl 8-9 istället om h-n vill vara som syrran :-)

    Nja. Mådde lite illa, ont i magen.. men inte så. Går på toa ofta och klarar inte av att dricka kaffe längre. Jag som älskar kaffe normalt så får jag knappt i mig en mun. Själv? :-)
  13. Medlem sedan
    Jun 2014
    #7
    jag har sprungit lite mer på toaletten och mår jätte lite illa. men inte så mycket att man tänker på det. spådde mig igår och fick till mig att jag ska få tvillingar så är nervös till tusen
  14. 7
    jag har sprungit lite mer på toaletten och mår jätte lite illa. men inte så mycket att man tänker på det. spådde mig igår och fick till mig att jag ska få tvillingar så är nervös till tusen
  15. 1315
    #8
    Haha åh! Vi skoja om tvillingar här. ;-) funderar på att göra tidigt ultraljud i redan v. 8. Vill inte hålla mig till v. 18-20 denna gången.
  16. 8
    Haha åh! Vi skoja om tvillingar här. ;-) funderar på att göra tidigt ultraljud i redan v. 8. Vill inte hålla mig till v. 18-20 denna gången.
  17. Medlem sedan
    Jun 2014
    #9
    ja samma här. vad ska man säga till dem för att få göra ett tidigare ?
  18. 9
    ja samma här. vad ska man säga till dem för att få göra ett tidigare ?
  19. 1315
    #10
    Här får man betala för det. Åka in till göteborg och vanligt ul tidigt kostar 500:-. Man brukar inte få göra mer än rul. Mannen ville vi skulle fråga vår bm, sista gången vi träffar henne innan hon går i pension nu. Hade henne när vi väntade dottern och fick bra kontakt. Men de känns som om vi verkligen får ha tur för att få se utan att åka till göteborg..
  20. 10
    Här får man betala för det. Åka in till göteborg och vanligt ul tidigt kostar 500:-. Man brukar inte få göra mer än rul. Mannen ville vi skulle fråga vår bm, sista gången vi träffar henne innan hon går i pension nu. Hade henne när vi väntade dottern och fick bra kontakt. Men de känns som om vi verkligen får ha tur för att få se utan att åka till göteborg..
  21. Medlem sedan
    Jun 2014
    #11
    okej, lycka till ska ringa på måndag och höra med dem.
  22. 11
    okej, lycka till ska ringa på måndag och höra med dem.
  23. Medlem sedan
    Jun 2014
    #12
    v1315. igår och idag har jag varit konstant hungrig. känns som att magen är tom hela tiden. känner du oxå så?
  24. 12
    v1315. igår och idag har jag varit konstant hungrig. känns som att magen är tom hela tiden. känner du oxå så?
  25. Medlem sedan
    Jun 2014
    #13
    Fick ett plus i fre stod 2-3 veckor på digitala, vilken vecka är man i då? Verkar som bf är 10 feb. Grattis till dej!
  26. 13
    Fick ett plus i fre stod 2-3 veckor på digitala, vilken vecka är man i då? Verkar som bf är 10 feb. Grattis till dej!
  27. Medlem sedan
    Jun 2014
    #14
    Hej! Har också beräknat bf 9-10 feb, blir mitt andra barn! Grattis till dej!
  28. 14
    Hej! Har också beräknat bf 9-10 feb, blir mitt andra barn! Grattis till dej!
  29. Anonym
    #15
    Hungrig ofta men äter väldigt lite då jag blir mätt fort. :-)
  30. 15
    Hungrig ofta men äter väldigt lite då jag blir mätt fort. :-)
  31. Anonym
    #16
    Samma som mig då! Testade i fredags igen.. haha. Sjuttioelva test här ;-) men köpte ett gäng billigt över nätet och två digitala. 2-3 veckor betyder att det är så längesedan befruktningen skedde och blir ungefär v.4-5 då tror jag. Jag går in i v
    6 (5+0) imorgon :-)
  32. 16
    Samma som mig då! Testade i fredags igen.. haha. Sjuttioelva test här ;-) men köpte ett gäng billigt över nätet och två digitala. 2-3 veckor betyder att det är så längesedan befruktningen skedde och blir ungefär v.4-5 då tror jag. Jag går in i v
    6 (5+0) imorgon :-)
  33. Medlem sedan
    Jun 2014
    #17
    Då verkar vi vara på precis samma dag funderar på om test med veckoindikator borde visa 3 plus, testade med ett test idag och det stod fortf 2-3 veckor, men det kanske är normalt.
  34. 17
    Då verkar vi vara på precis samma dag funderar på om test med veckoindikator borde visa 3 plus, testade med ett test idag och det stod fortf 2-3 veckor, men det kanske är normalt.
  35. Medlem sedan
    Jun 2013
    #18
    Hej! Har precis fått veta att jag är gravid i v 5. Trots p-piller Men lika välkommet för det, såklart.

    Känner av ömma tuttar och lite svagt illamående. Springer på toa oftare, speciellt på natten.
  36. 18
    Hej! Har precis fått veta att jag är gravid i v 5. Trots p-piller Men lika välkommet för det, såklart.

    Känner av ömma tuttar och lite svagt illamående. Springer på toa oftare, speciellt på natten.
  37. Medlem sedan
    Jun 2014
    #19
    grattiis tjejer!

    jag har också fått jätte ömma bröstvårtor. och igår kände jag av riktig smärta i magen. antar att det var livmodern som växte. googlat mig fram till det iaf
  38. 19
    grattiis tjejer!

    jag har också fått jätte ömma bröstvårtor. och igår kände jag av riktig smärta i magen. antar att det var livmodern som växte. googlat mig fram till det iaf
  39. Medlem sedan
    Jan 2013
    #20

    BF febrari 2015

    Säger som bebilove, grattis tjejer.
    Här är en till som plussat!

    Enligt beräkningar borde Bf bli 18 februari.

    Symptomen är liksom för er ömma bröst, smärtor i magen och hunger.
  40. 20
    BF febrari 2015 Säger som bebilove, grattis tjejer.
    Här är en till som plussat!

    Enligt beräkningar borde Bf bli 18 februari.

    Symptomen är liksom för er ömma bröst, smärtor i magen och hunger.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar