Era graviditetstecken innan plus?
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    May 2014
    #1

    Era graviditetstecken innan plus?

    Hej!
    Vad har ni haft för graviditetstecken innan ni plussade alternativt tidigt under graviditeten?
    Är ju väldigt olika för olika personer, vore roligt att höra.
  2. 1
    Era graviditetstecken innan plus? Hej!
    Vad har ni haft för graviditetstecken innan ni plussade alternativt tidigt under graviditeten?
    Är ju väldigt olika för olika personer, vore roligt att höra.
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2
    Jag hade inga innan plus :P kom först i vecka 8 ungefär och då var det främst illamående och extrem trötthet!
  4. 2
    Jag hade inga innan plus :P kom först i vecka 8 ungefär och då var det främst illamående och extrem trötthet!
  5. Medlem sedan
    Sep 2012
    #3
    Vid första graviditeten var det trötthet, illamående och sjuka bröst. Nu andra gången var det betydligt vagare symtom, lite illamående och lite tröttare än vanligt.
  6. 3
    Vid första graviditeten var det trötthet, illamående och sjuka bröst. Nu andra gången var det betydligt vagare symtom, lite illamående och lite tröttare än vanligt.
  7. Anonym
    #4
    Plussade igår två dagar innan BIM
    För redan 6dagar sedan började brösten ömma
    Molvärk i magen
    Efter ytterligare några dagar mer ömma bröst
    Mer molande i magen, som lättare mensvärk
    Plus en liten liten ljusrosa blödning (tror nidations blödning)
    Lite tröttare än vanligt och igår innan jag testade började jag må illa
  8. 4
    Plussade igår två dagar innan BIM
    För redan 6dagar sedan började brösten ömma
    Molvärk i magen
    Efter ytterligare några dagar mer ömma bröst
    Mer molande i magen, som lättare mensvärk
    Plus en liten liten ljusrosa blödning (tror nidations blödning)
    Lite tröttare än vanligt och igår innan jag testade började jag må illa
  9. Medlem sedan
    May 2014
    #5
    Spännande at höra
    Du "anaonym", hade du en blödning samtidigt som din mens borde ha kommit eller innan? Har läst att båda två kan vara vanligt!
  10. 5
    Spännande at höra
    Du "anaonym", hade du en blödning samtidigt som din mens borde ha kommit eller innan? Har läst att båda två kan vara vanligt!
  11. Anonym
    #6
    Hade blödningen en vecka ungefär efter äl alltså mellan äl och BIM
  12. 6
    Hade blödningen en vecka ungefär efter äl alltså mellan äl och BIM
  13. Medlem sedan
    May 2011
    #7
    Lite ömmande bröst och molvärk. Halsbränna och en känsla av att den här gången är jag gravid. Vi hade försökt i 5 månader och alla andra försök så har jag inte ens funderat på att testa mig före BIM. Jag har bara inväntat mensen. Men denna gången var första gången jag testade BIM -4 och där var det svaga plusset .
  14. 7
    Lite ömmande bröst och molvärk. Halsbränna och en känsla av att den här gången är jag gravid. Vi hade försökt i 5 månader och alla andra försök så har jag inte ens funderat på att testa mig före BIM. Jag har bara inväntat mensen. Men denna gången var första gången jag testade BIM -4 och där var det svaga plusset .
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar