Jobbar på med träning och att äta rätt.
Vikt
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Jobbar på med träning och att äta rätt.

    Har fortsatt att träna regelbundet och försöker tänka på vad jag äter. Endast i slutet på maj när det var som intensivast i pluggandet hann jag inte träna, annars har det rullat på med träningen. Har dock inte tränat sedan i måndags detta pga att jag vrickat foten och inte kan, gör dock de bollövningar jag klarar av.

    Hoppas ni andra har det bra i sommarvärmen!
  2. 1
    Jobbar på med träning och att äta rätt. Har fortsatt att träna regelbundet och försöker tänka på vad jag äter. Endast i slutet på maj när det var som intensivast i pluggandet hann jag inte träna, annars har det rullat på med träningen. Har dock inte tränat sedan i måndags detta pga att jag vrickat foten och inte kan, gör dock de bollövningar jag klarar av.

    Hoppas ni andra har det bra i sommarvärmen!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Jag har det bra i sommarvärmen, men jag kan inte påstå att jag är så duktig som du är. Men jag hoppas på en lugnare höst jämfört med min vårtermin och då ska jag ta tag i lite saker igen.
  4. 2
    Jag har det bra i sommarvärmen, men jag kan inte påstå att jag är så duktig som du är. Men jag hoppas på en lugnare höst jämfört med min vårtermin och då ska jag ta tag i lite saker igen.
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Jag har det bra trots att träningen är nästan noll just nu, se ovan!
  6. 3
    Jag har det bra trots att träningen är nästan noll just nu, se ovan!
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Låter som du kämpar på bra! Jag ogillar sommarvärmen å det grövsta.... tycker både mat och motion är svår att sköta i värme
  8. 4
    Låter som du kämpar på bra! Jag ogillar sommarvärmen å det grövsta.... tycker både mat och motion är svår att sköta i värme
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar