Här är jag
Vikt
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Här är jag

    Kom på häromdagen att jag fullkomligt fallit bort från att titta på Allt För Föräldrar nu under sommarens ledighet. Jag har knappt varit inne på datorn alls utan sköter det mesta från smartphonen. Vi har varit i New York en vecka, på bröllop i Skåne och några dagar i en mysig liten stuga vid Mälaren. Det var underbart väder och vi badade två gånger varje dag. Just nu har maken börjat jobba igen och jag är själv ledig med barnen i två veckor.

    Tyvärr tränar jag nästan inte alls just nu. Jag har sedan en längre tid haft vissa problem med ömhet och smärta i ländryggen. Till sist gick jag till en naprapat, och han sade att jag måste vila från all belastande träning - joggning, kampsport, styrketräning, spinning, i stort sett allt... Det enda jag fick "tillstånd" till var crosstrainer, och att åka till gymet bara för att trampa på crosstrainer nån timme känns tyvärr extremt oinspirerande. Det jag saknar mest så här lediga sommardagar är faktiskt joggingen. Sommarjoggning är så himla skönt!

    Maten sköter jag så där. Lite slappt men ingen katastrof. Jag hoppas ryggen snart blir bättre så jag kan träna igen, det är alltid lättare för mig att sköta kosten bra när jag tränar regelbundet.

    Nu ska jag läsa ikapp!
    "Even a man who is pure in heart
    And reads his prayers by night
    May become a wolf when the wolfbane blooms
    And the autumn moon is bright."
  2. 1
    Här är jag Kom på häromdagen att jag fullkomligt fallit bort från att titta på Allt För Föräldrar nu under sommarens ledighet. Jag har knappt varit inne på datorn alls utan sköter det mesta från smartphonen. Vi har varit i New York en vecka, på bröllop i Skåne och några dagar i en mysig liten stuga vid Mälaren. Det var underbart väder och vi badade två gånger varje dag. Just nu har maken börjat jobba igen och jag är själv ledig med barnen i två veckor.

    Tyvärr tränar jag nästan inte alls just nu. Jag har sedan en längre tid haft vissa problem med ömhet och smärta i ländryggen. Till sist gick jag till en naprapat, och han sade att jag måste vila från all belastande träning - joggning, kampsport, styrketräning, spinning, i stort sett allt... Det enda jag fick "tillstånd" till var crosstrainer, och att åka till gymet bara för att trampa på crosstrainer nån timme känns tyvärr extremt oinspirerande. Det jag saknar mest så här lediga sommardagar är faktiskt joggingen. Sommarjoggning är så himla skönt!

    Maten sköter jag så där. Lite slappt men ingen katastrof. Jag hoppas ryggen snart blir bättre så jag kan träna igen, det är alltid lättare för mig att sköta kosten bra när jag tränar regelbundet.

    Nu ska jag läsa ikapp!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Trist med ryggen och ffa trist med träningsrestriktionen för en träningsmänniska som du Hoppas det går över snart så du kan komma igång med träningen igen. Och under tiden får du plocka fram pannbenet när det gäller maten då, använda ditt favoritmotto (från Nike va?) Just do it även ang maten kanske.
  4. 2
    Trist med ryggen och ffa trist med träningsrestriktionen för en träningsmänniska som du Hoppas det går över snart så du kan komma igång med träningen igen. Och under tiden får du plocka fram pannbenet när det gäller maten då, använda ditt favoritmotto (från Nike va?) Just do it även ang maten kanske.
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Visst är det trist, men samtidigt vill jag ju bli bättre! Japp, Just do it!
  6. 3
    Visst är det trist, men samtidigt vill jag ju bli bättre! Japp, Just do it!
  7. Ännu en tjockis
    #4
    Ja, där är du ju

    Trist med ryggen, men det låter alldeles UNDERBART med New York och Skåne. Ja, Mälaren är väl ok - men Skåne är ju Sveriges vackraste landskap

    Krya på dig!
  8. 4
    Ja, där är du ju

    Trist med ryggen, men det låter alldeles UNDERBART med New York och Skåne. Ja, Mälaren är väl ok - men Skåne är ju Sveriges vackraste landskap

    Krya på dig!
  9. Medlem sedan
    Jan 2006
    #5
    Men fy så tråkigt med ryggen! Hoppas det lättar så du får må bra

    Jag har nog inte kollat på aff sen i våras tror jag

    Ha en fortsatt bra semester
  10. 5
    Men fy så tråkigt med ryggen! Hoppas det lättar så du får må bra

    Jag har nog inte kollat på aff sen i våras tror jag

    Ha en fortsatt bra semester
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar