Länge sedan
Träning
  1. Medlem sedan
    Feb 1999
    #1

    Länge sedan

    I alla fall så tog det mycket lång tid att återhämta mig från min sista mara. 24 maj. Den kan sammanfattas som
    HHH
    Hills - den var backigare än jag trodde
    Heat - det var 16 vid start som snart lev runt 24. Det var fuktigt på det.
    Hips - min vänster höft började värka runt 28 km.
    Mitt mål var 4.45. Men det blev 4.59.45.
    Vet fortfarande inte om jag hinner komma ikapp till Chicago 12 okt. Men jag kmpar på. Sista -deferal date- är 5 sept så jag får avvakta tills dess.
    Har flyttat ut på landet och börjat ta roddlektioner. En gång i veckan. Det var meningen att det skulle vara grupp men bara jag dök upp. Så ja, jag har privatlektioner. Eftersom jag gör det på kvällen så får jag kämpa mot andra båtar och ibland ångbåten
    Ha det gott i sommar.
    "Running is the greatest metaphor for life, because you get out of it what you put into it".
    OW
  2. 1
    Länge sedan I alla fall så tog det mycket lång tid att återhämta mig från min sista mara. 24 maj. Den kan sammanfattas som
    HHH
    Hills - den var backigare än jag trodde
    Heat - det var 16 vid start som snart lev runt 24. Det var fuktigt på det.
    Hips - min vänster höft började värka runt 28 km.
    Mitt mål var 4.45. Men det blev 4.59.45.
    Vet fortfarande inte om jag hinner komma ikapp till Chicago 12 okt. Men jag kmpar på. Sista -deferal date- är 5 sept så jag får avvakta tills dess.
    Har flyttat ut på landet och börjat ta roddlektioner. En gång i veckan. Det var meningen att det skulle vara grupp men bara jag dök upp. Så ja, jag har privatlektioner. Eftersom jag gör det på kvällen så får jag kämpa mot andra båtar och ibland ångbåten
    Ha det gott i sommar.
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Oj, det låter som en tuff mara! Bra prestation ändå tycker jag. Hoppas du också har det bra!
  4. 2
    Oj, det låter som en tuff mara! Bra prestation ändå tycker jag. Hoppas du också har det bra!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar