hjälp mig. känsliga varnas.
Gravidsnack
  1. Anonym
    #1

    hjälp mig. känsliga varnas.

    Hej. Jag är i v. 7 idag. Gick precis in på toaletten, när jag väl torkade mig så såg jag en tjock flytning som hade en grå/vit aktig färg. Jag har inte ont, eller något sådant. Är det normalt? Har haft alla flytningar man kan ha sedan tidigare men aldrig denna konsisten eller färg. Såg ut som en tygajtig bit. Mycket skumt. Vill bara vara lugn. Snälla någon som varit med om detta.
  2. 1
    hjälp mig. känsliga varnas. Hej. Jag är i v. 7 idag. Gick precis in på toaletten, när jag väl torkade mig så såg jag en tjock flytning som hade en grå/vit aktig färg. Jag har inte ont, eller något sådant. Är det normalt? Har haft alla flytningar man kan ha sedan tidigare men aldrig denna konsisten eller färg. Såg ut som en tygajtig bit. Mycket skumt. Vill bara vara lugn. Snälla någon som varit med om detta.
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2
    Svårt att föreställa sig vad du menar men jag minns att jag fick betydligt mer flytningar under graviditeten. Fick alltid ha trosskydd på mig och ibland var de tjockare och vitare än vanligt. Så det är nog ingen fara
  4. 2
    Svårt att föreställa sig vad du menar men jag minns att jag fick betydligt mer flytningar under graviditeten. Fick alltid ha trosskydd på mig och ibland var de tjockare och vitare än vanligt. Så det är nog ingen fara
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar