Vecka 6 och symptomen försvann
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Aug 2014
    #1

    Vecka 6 och symptomen försvann

    Hej, undrar om någon hört något liknande. Jag kände ett svagt illamående redan innan jag plussade om jag inte åt ordentligt eller om jag ätit för mkt. Kände också mens molande värkar som kom och gick. För tre dgr sedan fick jag hög feber 39 grader och jättesvullna halsmandlar. Idag är febern borta men mandlarna gör ont. I samband med detta har graviditets symptomen försvunnit helt. Förra graviditeten hade jag redan fått större bröst denna vecka men de är helt oförändrade denna gång. Har inbokat besök i slutet på aug till Mvc men nu är jag orolig att det hänt nåt. Någon som varit med om nåt liknande?
  2. 1
    Vecka 6 och symptomen försvann Hej, undrar om någon hört något liknande. Jag kände ett svagt illamående redan innan jag plussade om jag inte åt ordentligt eller om jag ätit för mkt. Kände också mens molande värkar som kom och gick. För tre dgr sedan fick jag hög feber 39 grader och jättesvullna halsmandlar. Idag är febern borta men mandlarna gör ont. I samband med detta har graviditets symptomen försvunnit helt. Förra graviditeten hade jag redan fått större bröst denna vecka men de är helt oförändrade denna gång. Har inbokat besök i slutet på aug till Mvc men nu är jag orolig att det hänt nåt. Någon som varit med om nåt liknande?
  3. Medlem sedan
    Apr 2010
    #2
    Så länge du inte blöder så ska allt vara okej. Men förstår hur du känner dig. Men koppla av och njut för var dag som går.

    Börjar du blöda så ska du ta kontakt med MVC
  4. 2
    Så länge du inte blöder så ska allt vara okej. Men förstår hur du känner dig. Men koppla av och njut för var dag som går.

    Börjar du blöda så ska du ta kontakt med MVC
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar