Sjukdomskänsla?
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    May 2014
    #1

    Sjukdomskänsla?

    Hej! Har någon av er varit gravid förut? Kände ni er sjuka då till en början? Hängig, seg i skalen, lite öm i kroppen, ont i halsen. Inte förkyld. Som början till att något ska bryta ut?
  2. 1
    Sjukdomskänsla? Hej! Har någon av er varit gravid förut? Kände ni er sjuka då till en början? Hängig, seg i skalen, lite öm i kroppen, ont i halsen. Inte förkyld. Som början till att något ska bryta ut?
  3. Medlem sedan
    Aug 2014
    #2
    Hej, känner precis så jag me, v.7 (6+3).. Känner mig febrig, trött,seg och svullen i bihålor och öron, men det var lika med mitt andra barn, väntar nu tredje.. Det går över om ett tag för att kanske komma tillbaka senare i graviditeten.. Hoppas det släpper snart för dig!
  4. 2
    Hej, känner precis så jag me, v.7 (6+3).. Känner mig febrig, trött,seg och svullen i bihålor och öron, men det var lika med mitt andra barn, väntar nu tredje.. Det går över om ett tag för att kanske komma tillbaka senare i graviditeten.. Hoppas det släpper snart för dig!
  5. Medlem sedan
    Jun 2010
    #3
    Började graviditeten med vinterkräksjukan (baaa dagar efter att jag plussat). Sen efter det har jag nu haft ont i halsen och varit täppt i bihålorna och varit väldig rosslig i halsen men ändå inte kännt mig direkt förkyld. Har dessutom varit täppt i näsan sen dagarna efter äl då det tog sig. Dåligt tecken att det redan börjat i v8 med trean, med ettan var jag borroende av nässpray sista två månaderna.
  6. 3
    Började graviditeten med vinterkräksjukan (baaa dagar efter att jag plussat). Sen efter det har jag nu haft ont i halsen och varit täppt i bihålorna och varit väldig rosslig i halsen men ändå inte kännt mig direkt förkyld. Har dessutom varit täppt i näsan sen dagarna efter äl då det tog sig. Dåligt tecken att det redan börjat i v8 med trean, med ettan var jag borroende av nässpray sista två månaderna.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar