svar på kön efter fostervattenprov?
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    svar på kön efter fostervattenprov?

    I måndags gjorde jag fvp här på östra i Gbg och igår kom det efterlängtade lugnande beskedet att snabbsvaret visade på normalt antal 13,18,21 och könskromosomer.
    Nu när vi släppt vår största rädsla kommer nyfikenheten smygandes!

    Hur fasen får vi reda på vilka normala könskromosomer det var?
    läkaren som utförde provet svarade mig att det kom med resultatet när jag ville zooma in på bebisens mitt för att försöka tyda om jag haft rätt hela tiden

    någon med erfarenhet?
  2. 1
    svar på kön efter fostervattenprov? I måndags gjorde jag fvp här på östra i Gbg och igår kom det efterlängtade lugnande beskedet att snabbsvaret visade på normalt antal 13,18,21 och könskromosomer.
    Nu när vi släppt vår största rädsla kommer nyfikenheten smygandes!

    Hur fasen får vi reda på vilka normala könskromosomer det var?
    läkaren som utförde provet svarade mig att det kom med resultatet när jag ville zooma in på bebisens mitt för att försöka tyda om jag haft rätt hela tiden

    någon med erfarenhet?
  3. Medlem sedan
    Aug 2014
    #2
    Hej så skönt allt var bra jag ska göra mitt om en dryg vecka har gjort 2ggr innan tycker inte om det alls.
    Du måste ringa till din barnmorska eftersom alla inte vill veta får hon det i ett separat brev.
  4. 2
    Hej så skönt allt var bra jag ska göra mitt om en dryg vecka har gjort 2ggr innan tycker inte om det alls.
    Du måste ringa till din barnmorska eftersom alla inte vill veta får hon det i ett separat brev.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar