Hej!
För mig var det viktigt med en basgarderob av fina och bekväma kläder under graviditeten. Eftersom de användes under en begränsad tid hoppas jag att någon annan får glädje av dem till en rimlig kostnad nu!
Jag är 165 cm och vid startvikt 58 kg en stlk S-M. Gick upp 12 kg och använde kläderna från andra halvan av graviditeten. Hade fått plats med något kilo till!

Gördel från Abhealer http://abhealer.se/ för att hjälpa till att läka magmuskelseparation efter graviditet. Används vid träning, lyft och/eller gärna större delen av dygnet första veckorna efter förlossning/snitt. Stlk M Ordinarie pris 799 kr. Använd under 2 veckor. Pris: 400 kr (kan köpas separat)
Solidea "cykelbyxa" i stlk M/L med anticelluit-effekt http://www.medistore.se/m#product/2432 nypris 300 kr pris 100kr plus frakt


Gravidkläder, säljes i paket. Pris: 1000 kr (nypris ca 3500 kr) Med Abhealer och Solidea: 1400 kr
eller högst bud. Endast seriösa svar.


- Hallonröd kimonoklänning från Maternity Asos stlk 38 (ngt stor) ej använd. Prislapp kvar
- Mamalicious-klänningar i stlk M. 3 st.
- Svart omlottklänning HM stlk M som även kan användas efter graviditet. Tungt fall.
- Petrolgrön/blå klänning HM stlk M
- Silkiga mönstrade byxor i loosefit med avsmalnande ben och mudd i midja. Stlk 40 (ngt små)
- Rosa shorts med mudd i midja HM stlk 38
- Leopardtunika i trikå från Gina Tricot. Stlk S och ej gravidkläder. Mkt rymlig med fin resår ovanför magen som går att använda hela graviditeten
- Rosa figurnära T-shirt HM stlk M. Ej med på bild: 2 st svarta likadana och 1 st vit T-shirt
- Randig tröja med rynkeffekt i midja. HM stlk S (passar hela graviditeten)
- Mjukisbyxa HM stlk M med raka ben och dragsko vid benslut
- Ej med på bild: 2 st gravidleggings i bomull stlk S. 3 st gravidleggings i microfiber stlk S/M
- Höst/vårjacka i marinblått med gulddetaljer, dragsko i midja och luva. HM stlk M (något stor i stlk så man kan ha tjock tröja under, dragskon ger fin siluett)

finns i Malmö. Vill du att jag skickar kläderna tillkommer fraktkostnad Max 100 kr.
Maila [email protected] om du är intresserad. Jag kan endast ladda upp en bild så fler fås på förfrågan!image.jpg