Stort kliv idag...
Vikt
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Stort kliv idag...

    ...eller ja - egentligen sker ju kliven förstås stegvis, men idag när jag ställde mig på vågen så visade den 59,8 kg. Jag kan i ärlighetens namn inte minnas när jag vägde 50-något senast. Troligen 2001 eller kanske ännu tidigare. Jag har ju varit rätt så dålig på att dokumentera min viktnedgång dessutom, så det enda jag egentligen vet är att jag i februari 2010 bestämde mig för att gå ner 10% av min vikt, som då var ca 73 kg. Sedan dess har jag sakta, men säkert gått ner kilo för kilo och här står jag nu. JÄTTEGLAD och stolt!
    Toda mi esperanza, eres tú, eres tú.
    Como lluvia fresca en mis manos
    como fuerte brisa, eres tú, eres tú.
    Así, así, eres tú.
  2. 1
    Stort kliv idag... ...eller ja - egentligen sker ju kliven förstås stegvis, men idag när jag ställde mig på vågen så visade den 59,8 kg. Jag kan i ärlighetens namn inte minnas när jag vägde 50-något senast. Troligen 2001 eller kanske ännu tidigare. Jag har ju varit rätt så dålig på att dokumentera min viktnedgång dessutom, så det enda jag egentligen vet är att jag i februari 2010 bestämde mig för att gå ner 10% av min vikt, som då var ca 73 kg. Sedan dess har jag sakta, men säkert gått ner kilo för kilo och här står jag nu. JÄTTEGLAD och stolt!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Åh vad roligt att höra! Förstår att det känns riktigt bra, grattis till ett bra jobb!
  4. 2
    Åh vad roligt att höra! Förstår att det känns riktigt bra, grattis till ett bra jobb!
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Vad härligt -Lillan-! Förstår din känsla
  6. 3
    Vad härligt -Lillan-! Förstår din känsla
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Grattis!! KUL!!!
  8. 4
    Grattis!! KUL!!!
  9. Medlem sedan
    Jul 2001
    #5
    Åh, vad skön känsla!!! Grattis! Minns själv när jag passerade denna magiska gräns för några år sedan - det var en riktigt go känsla. Tyvärr slarvade jag bort det sedan, och ligger nu ett par kilon över - men jag minns att det kändes stort att se den där 5:an först på vågen. Hurra för dig!
  10. 5
    Åh, vad skön känsla!!! Grattis! Minns själv när jag passerade denna magiska gräns för några år sedan - det var en riktigt go känsla. Tyvärr slarvade jag bort det sedan, och ligger nu ett par kilon över - men jag minns att det kändes stort att se den där 5:an först på vågen. Hurra för dig!
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Stort grattis
  12. 6
    Stort grattis
  13. Medlem sedan
    May 2003
    #7
    Stort!! Grattis! 😊
  14. 7
    Stort!! Grattis! 😊
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar