Illamåendet försvann ska ja va orolig ??
Gravidsnack
  1. Anonym
    #1

    Illamåendet försvann ska ja va orolig ??

    Hej jag är i vecka 9 (andra barnet) och har sista ca 2 veckorna mått ganska så illa,dock inte behövt kräkas men mått kass.. men så igår vaknade ja och mådde plötsligt inte illa längre ?? Och detsamma idag... inget illamående.
    Kan ha känt en svag känsla av illamående i eftermiddags men vet inte om de bara va ren inbillning bara för att ja är orolig att något ska ha hänt ....
    Har halsbränna istället sen igår och hade de innan illamåendet kom oxå ...
    Är så orolig då ja fick ett tidigt missfall i december =(
    Plus att ja både kunnat äta & dricka igår å idag utan några större problem .

    Är de någon som upplevt samma sak där allt ändå varit ok ??
  2. 1
    Illamåendet försvann ska ja va orolig ?? Hej jag är i vecka 9 (andra barnet) och har sista ca 2 veckorna mått ganska så illa,dock inte behövt kräkas men mått kass.. men så igår vaknade ja och mådde plötsligt inte illa längre ?? Och detsamma idag... inget illamående.
    Kan ha känt en svag känsla av illamående i eftermiddags men vet inte om de bara va ren inbillning bara för att ja är orolig att något ska ha hänt ....
    Har halsbränna istället sen igår och hade de innan illamåendet kom oxå ...
    Är så orolig då ja fick ett tidigt missfall i december =(
    Plus att ja både kunnat äta & dricka igår å idag utan några större problem .

    Är de någon som upplevt samma sak där allt ändå varit ok ??
  3. Medlem sedan
    Apr 2015
    #2
    Mitt illamående har också, i princip, försvunnit -är lika vanligt att de går över som att man mår illa som jag förstått det så tror inte du behöver oroa dig
    Jag mådde illa som fan redan v.6-7 och fram till för nån dag sen bara då det plötsligt blivit så mycket bättre! Om jag kliver upp ur sängen när jag vaknat för "hastigt" och direkt och inte får i mig något så kan illamåendet göra sig påmint, likaså om det går för lång tid emellan jag får i mig något men för övrigt mår jag så mycket bättre
  4. 2
    Mitt illamående har också, i princip, försvunnit -är lika vanligt att de går över som att man mår illa som jag förstått det så tror inte du behöver oroa dig
    Jag mådde illa som fan redan v.6-7 och fram till för nån dag sen bara då det plötsligt blivit så mycket bättre! Om jag kliver upp ur sängen när jag vaknat för "hastigt" och direkt och inte får i mig något så kan illamåendet göra sig påmint, likaså om det går för lång tid emellan jag får i mig något men för övrigt mår jag så mycket bättre
  5. Medlem sedan
    Jan 2013
    #3
    Ja idag känner ja av illamåendet igen så de va väl bara en paus kanske så man hann återhämta sig lite heheh , men åå så orolig man blir först... För man vill ju så gärna att allt ska gå bra !!! Tack för svaret & lycka till !!!
  6. 3
    Ja idag känner ja av illamåendet igen så de va väl bara en paus kanske så man hann återhämta sig lite heheh , men åå så orolig man blir först... För man vill ju så gärna att allt ska gå bra !!! Tack för svaret & lycka till !!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar