Svagt plus, snälla hjälp mig!
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    May 2015
    #1

    Svagt plus, snälla hjälp mig!

    Har testat svagt plus imorse, med billiga stickor. Inom en minut fick jag ett plus, som sedan försvann helt efter ett par minuter till. Är det ändå plus?
  2. 1
    Svagt plus, snälla hjälp mig! Har testat svagt plus imorse, med billiga stickor. Inom en minut fick jag ett plus, som sedan försvann helt efter ett par minuter till. Är det ändå plus?
  3. Medlem sedan
    May 2015
    #2
  4. Medlem sedan
    May 2015
    #3
    Jag skulle ta ett nytt test istället för att gå och vara osäker.

    Köp ett test du känner att du kan lita på. Apoteket har flera. Läs instruktionerna och följ dem. Gör man inte som instruktionerna säger kan att test bli missvisande och bara förvirra. Ta testet på morgonen på första kisset innehåller en mer koncentrerad mängd "graviditetshormon", som är det hormon testet mäter. Det är även ungefär den tid efter du egentligen skulle fått mens som man kan börja lita på graviditetstest, så att göra det för tidigt kan även vara missvisande.

    Hoppas du får det resultat du önskar!
  5. 3
    Jag skulle ta ett nytt test istället för att gå och vara osäker.

    Köp ett test du känner att du kan lita på. Apoteket har flera. Läs instruktionerna och följ dem. Gör man inte som instruktionerna säger kan att test bli missvisande och bara förvirra. Ta testet på morgonen på första kisset innehåller en mer koncentrerad mängd "graviditetshormon", som är det hormon testet mäter. Det är även ungefär den tid efter du egentligen skulle fått mens som man kan börja lita på graviditetstest, så att göra det för tidigt kan även vara missvisande.

    Hoppas du får det resultat du önskar!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar