Re: Gravid eller inte, det är frågan...
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    May 2015
    #1

    Re: Gravid eller inte, det är frågan...

    Hej. Gjorde ett graviditetstest idag och fick ett svagt plus, ska jag göra ett nytt om några dagar eller ska jag lita på det? Om det stämmer så är jag i vecka 7 å
    Mår ganska illa å har otroligt ömmande bröst å molande värk i magen. Någon som känner igen sig med ett svagt plus?
  2. 1
    Re: Gravid eller inte, det är frågan... Hej. Gjorde ett graviditetstest idag och fick ett svagt plus, ska jag göra ett nytt om några dagar eller ska jag lita på det? Om det stämmer så är jag i vecka 7 å
    Mår ganska illa å har otroligt ömmande bröst å molande värk i magen. Någon som känner igen sig med ett svagt plus?
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2

    Re: Gravid eller inte, det är frågan...

    Jag har alltid fått svaga plus i början, speciellt med såna här billigare stickor. Se till att testa med morgonurin och prova igen en vecka senare om du känner dig osäker Eller köp ett sånt där digitalt test med veckoindikator, det kan vara skönt att se ordet "gravid" rakt upp och ner!
  4. 2
    Re: Gravid eller inte, det är frågan... Jag har alltid fått svaga plus i början, speciellt med såna här billigare stickor. Se till att testa med morgonurin och prova igen en vecka senare om du känner dig osäker Eller köp ett sånt där digitalt test med veckoindikator, det kan vara skönt att se ordet "gravid" rakt upp och ner!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar