Rädd för missfall
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Jun 2015
    #1

    Rädd för missfall

    Hej! Ja som rubriken lyder är jag rädd för att få missfall detta är min första graviditet jag är 25 år och pappan är 23 pappan i detta fallet kan inte lugna mig och mina tankar men de kanske ni kan? Har ni tips och råd hur jag ska tänka och göra istället?
  2. 1
    Rädd för missfall Hej! Ja som rubriken lyder är jag rädd för att få missfall detta är min första graviditet jag är 25 år och pappan är 23 pappan i detta fallet kan inte lugna mig och mina tankar men de kanske ni kan? Har ni tips och råd hur jag ska tänka och göra istället?
  3. Medlem sedan
    Jun 2015
    #2
    Citat Ursprungligen postat av Nippertipp1 Visa inlägg
    Hej! Ja som rubriken lyder är jag rädd för att få missfall detta är min första graviditet jag är i vecka 6 (5+5) och är 25 år och pappan är 23 pappan i detta fallet kan inte lugna mig och mina tankar men de kanske ni kan? Har ni tips och råd hur jag sika tänka och göra istället?
    Uppdaterat glömde skriva vecka
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av Nippertipp1 Visa inlägg
    Hej! Ja som rubriken lyder är jag rädd för att få missfall detta är min första graviditet jag är i vecka 6 (5+5) och är 25 år och pappan är 23 pappan i detta fallet kan inte lugna mig och mina tankar men de kanske ni kan? Har ni tips och råd hur jag sika tänka och göra istället?
    Uppdaterat glömde skriva vecka
  5. Medlem sedan
    Jan 2015
    #3
    Hej!

    Åh ja. Som jag skrev i ett annat inlägg nyss hade jag och min man svårt att bli gravid och det tog lång tid. När det väl hände vågade jag knappt tro att det var sant och när jag väl förstod att det var sant blev jag rädd för missfall i början, men nu har den oron lagt sig. Det hjälpte att prata med min BM, hon är väldigt bra och stöttande. Har du någon annan i din omgivning du kan prata med?
  6. 3
    Hej!

    Åh ja. Som jag skrev i ett annat inlägg nyss hade jag och min man svårt att bli gravid och det tog lång tid. När det väl hände vågade jag knappt tro att det var sant och när jag väl förstod att det var sant blev jag rädd för missfall i början, men nu har den oron lagt sig. Det hjälpte att prata med min BM, hon är väldigt bra och stöttande. Har du någon annan i din omgivning du kan prata med?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar