Hjälp är detta normalt?
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Jun 2015
    #1

    Hjälp är detta normalt?

    Hj! Jag är 25 år och gravid med första barnet och befinner mig nu i v13 i ca en vecka har jag börjat få svårt att andas iaf när jag ska ta djupa andetag de känns inte som luuften kommer ända ner om man säger så och samma sak när jag gäspar ska de va så !?
  2. 1
    Hjälp är detta normalt? Hj! Jag är 25 år och gravid med första barnet och befinner mig nu i v13 i ca en vecka har jag börjat få svårt att andas iaf när jag ska ta djupa andetag de känns inte som luuften kommer ända ner om man säger så och samma sak när jag gäspar ska de va så !?
  3. Medlem sedan
    Jul 2015
    Expert
    #2
    Hej
    Din fråga är komplex när man inte har hela bilden av dig,med ev sjukdomshistoria osv. Fortsätter du känna på detta sätt bör du dock ringa 1177 el din VC, för råd och ev kontroll. Vid akuta besvär, tex att du känner tryck över bröstet och/ el svårigheter att andas hela tiden, så bör du söka vård akut. Lycka till. Hälsningar Lina Barnmorska
  4. 2
    Hej
    Din fråga är komplex när man inte har hela bilden av dig,med ev sjukdomshistoria osv. Fortsätter du känna på detta sätt bör du dock ringa 1177 el din VC, för råd och ev kontroll. Vid akuta besvär, tex att du känner tryck över bröstet och/ el svårigheter att andas hela tiden, så bör du söka vård akut. Lycka till. Hälsningar Lina Barnmorska
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar