Kan ni hjälpa mig tyda testet?!
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Aug 2015
    #1

    Kan ni hjälpa mig tyda testet?!

    Hej alla underbara!

    Jag tog nyss gravidtest och har beräknad mens om ca 2 dagar. Men det gav utslag redan nu, TROR JAG!
    Eftersom jag är så himla nojig och ivrig får ni som är erfarna gärna hjälpa mig att tyda!

    Tack

    // Heddsie


    11944812_814035575381192_823488403_n (800x800) (500x500).jpg
  2. 1
    Kan ni hjälpa mig tyda testet?! Hej alla underbara!

    Jag tog nyss gravidtest och har beräknad mens om ca 2 dagar. Men det gav utslag redan nu, TROR JAG!
    Eftersom jag är så himla nojig och ivrig får ni som är erfarna gärna hjälpa mig att tyda!

    Tack

    // Heddsie


    11944812_814035575381192_823488403_n (800x800) (500x500).jpg
  3. Medlem sedan
    Aug 2015
    #2
    ATT TILLÄGGA
    Jag tog 3 st tester som såg ut som på bilden jag länkat.

    Kram
  4. 2
    ATT TILLÄGGA
    Jag tog 3 st tester som såg ut som på bilden jag länkat.

    Kram
  5. Anonym
    #3
    Grattis Heddsie, du är gravid :-)
    Jag också, plussade igår.. Ska vi be om en ankomstgrupp för April kanske?
  6. 3
    Grattis Heddsie, du är gravid :-)
    Jag också, plussade igår.. Ska vi be om en ankomstgrupp för April kanske?
  7. Medlem sedan
    Nov 2011
    #4
    Grattis:-)

    Hade varit trevligt med en ankomstgrupp för oss som är beräknade till april!
  8. 4
    Grattis:-)

    Hade varit trevligt med en ankomstgrupp för oss som är beräknade till april!
  9. Medlem sedan
    Sep 2015
    #5
    Definitivt ett plus! Jag hade lika svagt, väntade några dagar och gjorde ett clearblue digital. Visade snabbt "gravid 1-2v " Grattis!
  10. 5
    Definitivt ett plus! Jag hade lika svagt, väntade några dagar och gjorde ett clearblue digital. Visade snabbt "gravid 1-2v " Grattis!
  11. Medlem sedan
    Aug 2015
    #6
    Ja men visst var det positivt!! Jag testade oxå några dagar senare med clear blue digital och fick oxå 1-2 veckor på testet! Detta är min andra graviditet men första bebisen! Nu hoppas man att allt kommer gå bra. Kram på er
  12. 6
    Ja men visst var det positivt!! Jag testade oxå några dagar senare med clear blue digital och fick oxå 1-2 veckor på testet! Detta är min andra graviditet men första bebisen! Nu hoppas man att allt kommer gå bra. Kram på er
  13. Medlem sedan
    Aug 2015
    #7
    Tack!! Ja det tycker jag också låter kul
  14. 7
    Tack!! Ja det tycker jag också låter kul
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar