giftig gas
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Mar 2016
    #1

    giftig gas

    nån som vet hur farligt det är att andas in den giftiga gas som kan bli om man blandar olika rengörings medel när man är gravid? sambon storstädade badrummet o hade använt flera olika rengöringsmedel bland annat klorin o chilit bang. läste efteråt att man inte får blanda olika medel för att det då kan bildas en giftig gas. blev såklart supernojjig. kan det bli fosterskador? jag var inte inne i badrummet på ett par timmar men när han gick ut för att hämta saker o öppnade dörren började det lukta i hela huset. jag öppnade fönstren men jag kan ju ändå fått i mej av gasen
  2. 1
    giftig gas nån som vet hur farligt det är att andas in den giftiga gas som kan bli om man blandar olika rengörings medel när man är gravid? sambon storstädade badrummet o hade använt flera olika rengöringsmedel bland annat klorin o chilit bang. läste efteråt att man inte får blanda olika medel för att det då kan bildas en giftig gas. blev såklart supernojjig. kan det bli fosterskador? jag var inte inne i badrummet på ett par timmar men när han gick ut för att hämta saker o öppnade dörren började det lukta i hela huset. jag öppnade fönstren men jag kan ju ändå fått i mej av gasen
  3. Medlem sedan
    Oct 2010
    #2
    Gas är flyktigt så tror inte du behöver oroa dig om du inte själv städade dör inne i flera timmar.
  4. 2
    Gas är flyktigt så tror inte du behöver oroa dig om du inte själv städade dör inne i flera timmar.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar