Helt normalt säger BM, du kan testa smörja in lite, men det brukar gå över av sig själv efter ett tag. Inga googlingar eller forum ger svar heller, men helt klar verkar vara att det är vanligt med smärta. För egen del känns det som någon nyper mig så hårt den kan i timmar i sträck, och jag tappar snart förståndet fullständigt. Vill bara ta närmaste brödkniv och skära av mig brösten.

Nu till poängen: Det är 2016, och hela världens samlade vetenskap har alltså inte kommit på någon lösning på ett SJUKT JÄVLA JOBBIGT fenomen som drabbar DE FLESTA gravida kvinnor (och alltså ganska stor del av hälften av världens befolkning)??!?! Vad i helvete håller läkemedelsindustrin och vårdvetenskapen på med? Det finns piller för att män ska få upp sin jävla penis längre eller oftare än normalt men det finns ingen jävla lösning på ont i brösten vid graviditet?!?!?

"Det är helt normalt, det går över!"

JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ATT HÖRA DET! VAD ÄR DET FÖR JÄVLA VÄRLD VI LEVER I?

Fram med lösningarna, ju "normalare" det är desto viktigare (och lönsammare) borde det väl för i helvete vara att hitta en behandling för det? Nej, just det, kvinnor är ju inte viktiga. (Lågavlönade är de generellt också, så inte lika mycket pengar i det som i slappa penisar.)

Helt seriöst, skärpning världen!

DET HÄR GÖR SÅ IN I HELVETE JÄVLA KUKONT!!!!!!!!!!!!!!!!!