Nyplussad :D
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Apr 2016
    #1

    Nyplussad :D

    Plussade i söndags, 3/4, och är sååå glad, lycklig och plötsligt tillfreds med precis allt! Visst har jag ont i brösten, gasig och uppblåst, huvudvärk och är väldigt trött, men det är det så värt!

    jag hade egentligen tid för insättning av p-stav på torsdag denna vecka, och testade mig nu bara för att vara säker, och tur var väl det, haha! Så istället för att vi skulle vänta ett par år så är nu lilla pyret beräknad till början av december.

    Längtat sedan jag var i tidiga tonåren, har inga egna barn sedan tidigare (däremot en bonusgrabb) och det kunde nog inte komma varken mer lämpligt eller olämpligt, haha!

    någon mer som är tidigt in i graviditeten och vill följas åt i hoppet om att pyret vill bo in sig ordentligt?
    Pyret beräknad till 2016-12-06
  2. 1
    Nyplussad :D Plussade i söndags, 3/4, och är sååå glad, lycklig och plötsligt tillfreds med precis allt! Visst har jag ont i brösten, gasig och uppblåst, huvudvärk och är väldigt trött, men det är det så värt!

    jag hade egentligen tid för insättning av p-stav på torsdag denna vecka, och testade mig nu bara för att vara säker, och tur var väl det, haha! Så istället för att vi skulle vänta ett par år så är nu lilla pyret beräknad till början av december.

    Längtat sedan jag var i tidiga tonåren, har inga egna barn sedan tidigare (däremot en bonusgrabb) och det kunde nog inte komma varken mer lämpligt eller olämpligt, haha!

    någon mer som är tidigt in i graviditeten och vill följas åt i hoppet om att pyret vill bo in sig ordentligt?
  3. Medlem sedan
    Apr 2016
    #2
    vad kul! Grattis!

    Jag är också nyplussad! Skulle hem till svärföräldrarna på påskmiddag för två veckor sedan och tyckte att det kändes konstigt i magen på något sätt, samt att mensen hade dragit över med 2 dagar (vilket den ALDRIG gör) så jag tog ett test och det visade positivt!
    Tog 4 till för att vara helt säker, vi kunde inte förstå att det var positivt, vi hade försökt i 8 månader så det var verkligen en lättnad!

    Vi har inbokad inskrivning i slutet av april, men vad vi har räknat själva i appar så visar den bf 3 december! Superkul!
    Vårt första barn! Både för mig och min sambo!
  4. 2
    vad kul! Grattis!

    Jag är också nyplussad! Skulle hem till svärföräldrarna på påskmiddag för två veckor sedan och tyckte att det kändes konstigt i magen på något sätt, samt att mensen hade dragit över med 2 dagar (vilket den ALDRIG gör) så jag tog ett test och det visade positivt!
    Tog 4 till för att vara helt säker, vi kunde inte förstå att det var positivt, vi hade försökt i 8 månader så det var verkligen en lättnad!

    Vi har inbokad inskrivning i slutet av april, men vad vi har räknat själva i appar så visar den bf 3 december! Superkul!
    Vårt första barn! Både för mig och min sambo!
  5. Medlem sedan
    Mar 2016
    #3
    Stort grattis till er tjejer
  6. 3
    Stort grattis till er tjejer
  7. Medlem sedan
    May 2016
    #4
    Stort grattis!!! plussade själv i måndags
  8. 4
    Stort grattis!!! plussade själv i måndags
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar