Måste bara skrika av mig lite
Gravidsnack
  1. hemlig ännu
    #1

    Måste bara skrika av mig lite

    Jag har precis plussat!!!
    Har alltid kännt väldigt tidigt att jag varit gravid, men den här gången har det gått helt förbi, även om mitt humör varit fruktansvärt de senaste veckorna. Skönt att få lite förklaring.

    Har bara hemsk ångest över att jag igår var på fest och drack en del vin. Jag vet ju hur viktig denna tid är för lilla pyret i magen, måtte det gå vägen nu i alla fall.
  2. 1
    Måste bara skrika av mig lite Jag har precis plussat!!!
    Har alltid kännt väldigt tidigt att jag varit gravid, men den här gången har det gått helt förbi, även om mitt humör varit fruktansvärt de senaste veckorna. Skönt att få lite förklaring.

    Har bara hemsk ångest över att jag igår var på fest och drack en del vin. Jag vet ju hur viktig denna tid är för lilla pyret i magen, måtte det gå vägen nu i alla fall.
  3. Medlem sedan
    May 2016
    #2
    Tänk bara framåt och inte på vad som hänt innan!

    Med min första dotter hade jag inte en aning om att jag var gravid, jag hade mens till och med. Och åt P-piller. Så hur hade jag kunnat veta??
    Fick veta i v 15 då hade jag drucktit flera gånger.

    Hon föddes fullt frisk!
  4. 2
    Tänk bara framåt och inte på vad som hänt innan!

    Med min första dotter hade jag inte en aning om att jag var gravid, jag hade mens till och med. Och åt P-piller. Så hur hade jag kunnat veta??
    Fick veta i v 15 då hade jag drucktit flera gånger.

    Hon föddes fullt frisk!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar