Blivande mammor i Stockholm? :)
Januaribarn 2017
  1. Medlem sedan
    Sep 2016
    #1

    Blivande mammor i Stockholm? :)

    Hej alla gravida människor!

    Jag heter Malin och är 24 år, bor i vällingby i Stockholm och skulle gärna ha kontakt med andra blivande mammor i Stockholmsområdet. Känner du som jag?

    Hoppas någon vill höras av och ses.
  2. 1
    Blivande mammor i Stockholm? :) Hej alla gravida människor!

    Jag heter Malin och är 24 år, bor i vällingby i Stockholm och skulle gärna ha kontakt med andra blivande mammor i Stockholmsområdet. Känner du som jag?

    Hoppas någon vill höras av och ses.
  3. Medlem sedan
    Aug 2016
    #2
    Hej Skillstar!
    Här finns en blivande stockholmsmamma! Hade varit roligt att få kontakt med fler.
    Jag väntar mitt första barn, en pojke. Haft/har en ganska jobbig graviditet och är nu heltidssjukskriven Men allt är värt då man väntar livets underverk
  4. 2
    Hej Skillstar!
    Här finns en blivande stockholmsmamma! Hade varit roligt att få kontakt med fler.
    Jag väntar mitt första barn, en pojke. Haft/har en ganska jobbig graviditet och är nu heltidssjukskriven Men allt är värt då man väntar livets underverk
  5. Medlem sedan
    Sep 2016
    #3
    Hej Mysifer!

    Vad kul att du svarade Jaa, visst skulle det vara kul att ha kontakt med någon/några som också ska bli föräldrar i samma tid.
    Jag väntar också mitt första barn, även han en pojke!
    Hoppas graviditeten inte blir tyngre nu då utan att du får må okej resterande tid!
  6. 3
    Hej Mysifer!

    Vad kul att du svarade Jaa, visst skulle det vara kul att ha kontakt med någon/några som också ska bli föräldrar i samma tid.
    Jag väntar också mitt första barn, även han en pojke!
    Hoppas graviditeten inte blir tyngre nu då utan att du får må okej resterande tid!
  7. Medlem sedan
    Aug 2016
    #4
    Ja verkligen! Jag är egentligen beräknad till 24/12 men det är ju ganska nära Januari så jag nappade på ditt meddelande :-)

    Gratulerar till pojken! Hur känner du inför det nya livet som mamma? Har din graviditet varit härlig eller har du oxå haft en del problem?
  8. 4
    Ja verkligen! Jag är egentligen beräknad till 24/12 men det är ju ganska nära Januari så jag nappade på ditt meddelande :-)

    Gratulerar till pojken! Hur känner du inför det nya livet som mamma? Har din graviditet varit härlig eller har du oxå haft en del problem?
  9. Medlem sedan
    Dec 2016
    #5

    Blivande mamma

    Hej jag är 27 år och väntar min första, en pojke bf 13 jan bor i Jakobsberg
  10. 5
    Blivande mamma Hej jag är 27 år och väntar min första, en pojke bf 13 jan bor i Jakobsberg
  11. Medlem sedan
    Jan 2013
    #6
    Hej, nu är jag ute sista dagarna här =) Nu på fredag, 13 jan får jag min andra unge =) Bor också i Jakobsberg =D
  12. 6
    Hej, nu är jag ute sista dagarna här =) Nu på fredag, 13 jan får jag min andra unge =) Bor också i Jakobsberg =D
  13. Medlem sedan
    Dec 2016
    #7
    Citat Ursprungligen postat av monsterlilja Visa inlägg
    Hej, nu är jag ute sista dagarna här =) Nu på fredag, 13 jan får jag min andra unge =) Bor också i Jakobsberg =D
    Vad roligt!! Är de planerat snitt du får göra? stort lycka till och hoppas allt går bra
  14. 7
    Citat Ursprungligen postat av monsterlilja Visa inlägg
    Hej, nu är jag ute sista dagarna här =) Nu på fredag, 13 jan får jag min andra unge =) Bor också i Jakobsberg =D
    Vad roligt!! Är de planerat snitt du får göra? stort lycka till och hoppas allt går bra
  15. Medlem sedan
    Dec 2016
    #8
    Vad roligt!! Är de planerat snitt du får göra? stort lycka till och hoppas allt går bra
  16. 8
    Vad roligt!! Är de planerat snitt du får göra? stort lycka till och hoppas allt går bra
  17. Medlem sedan
    Jan 2013
    #9
    Japp, planerat snitt är det! Känns skönt att ha allt klart =) Är det samma för dig?
    Vilket sjukhus, jag är på KS. Det var iofs nästan tio år sedan jag fick min son där, men jag var så himla nöjd så jag ville dit igen.

    Lycka till till dig också! Hoppas du får en fin upplevelse! =)
  18. 9
    Japp, planerat snitt är det! Känns skönt att ha allt klart =) Är det samma för dig?
    Vilket sjukhus, jag är på KS. Det var iofs nästan tio år sedan jag fick min son där, men jag var så himla nöjd så jag ville dit igen.

    Lycka till till dig också! Hoppas du får en fin upplevelse! =)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar