Möhippa i Göteborg - tips
Hem & fritid
  1. bästisen
    #1

    Möhippa i Göteborg - tips

    Så var det dags för väninnan att att gifta sig efter 10 år med mannen i sitt liv.

    Vi blir kanske 8 tjejer (om alla kan vara med) och jag tänkte att vi skulle hitta på något kul i Göteborg.

    Någon som har haft möhippa eller varit med och anordnat någon i Göteborg? Skulle gärna vilja ha en massa roliga tips på vad vi skulle kunna göra.
    En lördag i september kommer det att bli.

    Tack på förhand!
  2. 1
    Möhippa i Göteborg - tips Så var det dags för väninnan att att gifta sig efter 10 år med mannen i sitt liv.

    Vi blir kanske 8 tjejer (om alla kan vara med) och jag tänkte att vi skulle hitta på något kul i Göteborg.

    Någon som har haft möhippa eller varit med och anordnat någon i Göteborg? Skulle gärna vilja ha en massa roliga tips på vad vi skulle kunna göra.
    En lördag i september kommer det att bli.

    Tack på förhand!
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2
    Jag var där på något som heter Gökboet en gång. Det var en kul form av femkamp, men det var länge sen nu. Hoppas ni hittar något kul!
  4. 2
    Jag var där på något som heter Gökboet en gång. Det var en kul form av femkamp, men det var länge sen nu. Hoppas ni hittar något kul!
  5. bästisen
    #3
    Kollade på det igår. Var där med jobbet en gång och som sagt, det var kul!
    Hoppas på fler svar!
  6. 3
    Kollade på det igår. Var där med jobbet en gång och som sagt, det var kul!
    Hoppas på fler svar!
  7. Medlem sedan
    Apr 2016
    #4
    Jag var själv på en möhippa i helgen! Vi gjorde något som kallas för "The Zombie Apocalypse" med Mondiala. Det var helt fantastiskt spännande. Man fick göra ner zombies, lösa ett mysterium och se på häftigt skådespeleri. Man fick dessutom chansen att agera en del själv. Rekommenderas starkt! www.mondiala.se
  8. 4
    Jag var själv på en möhippa i helgen! Vi gjorde något som kallas för "The Zombie Apocalypse" med Mondiala. Det var helt fantastiskt spännande. Man fick göra ner zombies, lösa ett mysterium och se på häftigt skådespeleri. Man fick dessutom chansen att agera en del själv. Rekommenderas starkt! www.mondiala.se

Liknande trådar

  1. Tips till möhippa?
    By sargit in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-04-10, 16:40
  2. Göteborg tips!!
    By ~Maj~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-08-26, 18:01
  3. Rea tips Göteborg !!
    By Thindra in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-11, 17:26
  4. Möhippa, tips tack
    By rabarber36 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-15, 13:02
  5. Tips för er i Göteborg!
    By lizza5 in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-28, 18:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar