Hårborttagning med laser??
Hem & fritid
  1. Pälsklädd
    #1

    Hårborttagning med laser??

    Jag har bestämt mig för att ta bort håret på benen för gott, inklusive bikinilinjen. Jag har rätt håriga ben (mörkt hår på ljus hud, väldigt snyggt - hm). Inser att det är en djungel av salonger därute och att priserna varierar jättemycket, från ett par tusen per gång till 9000(!) Vet någon något om detta? Vad ska man leta efter? Tips på seriösa hårborttagare? Erfarenheter? Kanske någon här som jobbar i branschen? Vore mkt tacksam för svar!
  2. 1
    Hårborttagning med laser?? Jag har bestämt mig för att ta bort håret på benen för gott, inklusive bikinilinjen. Jag har rätt håriga ben (mörkt hår på ljus hud, väldigt snyggt - hm). Inser att det är en djungel av salonger därute och att priserna varierar jättemycket, från ett par tusen per gång till 9000(!) Vet någon något om detta? Vad ska man leta efter? Tips på seriösa hårborttagare? Erfarenheter? Kanske någon här som jobbar i branschen? Vore mkt tacksam för svar!
  3. Pälsklädd
    #2
    PS Jag bor i Stockholm.
  4. 2
    PS Jag bor i Stockholm.
  5. Anonym
    #3
    man kan ofta få en konsultation gratis så ring och boka en tid. Bästa sättet är att prova sig fram. Jag gjorde ett litet område på smalbenet för att prova för 3 år sedan och håret är borta (efter en gåpng!). Men jag har tjocka svarta hårstrån så mitt hår var idealiskt. Dessutom ska man vara så ljus i hyn som möjligt för bästa resultat. Så vintern är en bra tid på året om du inte solar solarium. Jag testade powerlite (powerlite600.se om jag inte minns fel? googla annars) Jag rekommenderar det varmt. Ska också ta itu med håret så småningsom men nu är jag föräldraledig och har ont om pengar till sånt lyx.
  6. 3
    man kan ofta få en konsultation gratis så ring och boka en tid. Bästa sättet är att prova sig fram. Jag gjorde ett litet område på smalbenet för att prova för 3 år sedan och håret är borta (efter en gåpng!). Men jag har tjocka svarta hårstrån så mitt hår var idealiskt. Dessutom ska man vara så ljus i hyn som möjligt för bästa resultat. Så vintern är en bra tid på året om du inte solar solarium. Jag testade powerlite (powerlite600.se om jag inte minns fel? googla annars) Jag rekommenderar det varmt. Ska också ta itu med håret så småningsom men nu är jag föräldraledig och har ont om pengar till sånt lyx.
  7. Medlem sedan
    Jul 2015
    #4
    Laser hårborttagare till hemmet - http://shytobuy.se
  8. 4
    Laser hårborttagare till hemmet - http://shytobuy.se

Liknande trådar

  1. Hårborttagning?
    By Anonym in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-08-07, 08:22
  2. hårborttagning
    By aggebagg in forum Tonåringar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-05-01, 21:35
  3. Om hårborttagning
    By Anonym in forum Mammasnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-04-27, 07:40
  4. Hårborttagning med laser..
    By Nike1234 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-05, 11:47
  5. Hårborttagning
    By lillan2 in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-02-20, 12:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar