Ta inte hårborttagnings medel i näsan
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Ta inte hårborttagnings medel i näsan

    Markus... eller vad ni nu heter... Alltså det är sökert bara jag som har hårstrån i näsan av er alla här, så äckligt fult, visserligen bara ett som syns mend et är ett så jävla envist srå jag försökte dra bort det med pincett men det gick inte så jag tog Veet i näsborren och nu har jag snart tappat ena nässidan... Aj aj aj...
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Ta inte hårborttagnings medel i näsan Markus... eller vad ni nu heter... Alltså det är sökert bara jag som har hårstrån i näsan av er alla här, så äckligt fult, visserligen bara ett som syns mend et är ett så jävla envist srå jag försökte dra bort det med pincett men det gick inte så jag tog Veet i näsborren och nu har jag snart tappat ena nässidan... Aj aj aj...
  3. Medlem sedan
    Mar 1998
    #2
    Och torka er inte med änglahår när ni kissat...
  4. 2
    Och torka er inte med änglahår när ni kissat...
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Hahhahaa har du testat?:-)
  6. 3
    Hahhahaa har du testat?:-)
  7. Medlem sedan
    Jan 2001
    #4
    änglahår? har man inte det i julgranen? såna dära vita strån?
  8. 4
    änglahår? har man inte det i julgranen? såna dära vita strån?
  9. Medlem sedan
    Mar 1998
    #5
    Det var inte jag utan en jag känner... De tyckte det såg så mjukt och lent ut så det borde ju vara det bästa att torka sig med på ett sånt ställe, tyckte de...
  10. 5
    Det var inte jag utan en jag känner... De tyckte det såg så mjukt och lent ut så det borde ju vara det bästa att torka sig med på ett sånt ställe, tyckte de...
  11. Medlem sedan
    Mar 1998
    #6
    I granen jo, inte grenen... Och det är såna dära vita strån som är samma som glasfiber... Har du isolerat med glasfiber nån gång? Man ska INTE torka sig med det, kan jag meddela. Hon som gjorde det gör det ALDRIG igen.
  12. 6
    I granen jo, inte grenen... Och det är såna dära vita strån som är samma som glasfiber... Har du isolerat med glasfiber nån gång? Man ska INTE torka sig med det, kan jag meddela. Hon som gjorde det gör det ALDRIG igen.
  13. Medlem sedan
    Jan 2001
    #7
    åååh autsch fy fasiken visste inte att änglahår var glasfiber typ...brrr...kraken....
  14. 7
    åååh autsch fy fasiken visste inte att änglahår var glasfiber typ...brrr...kraken....
  15. Medlem sedan
    Aug 2009
    #8
    Näshårssax ?
  16. 8
    Näshårssax ?
  17. Medlem sedan
    Oct 2006
    #9
    Eh, nej? Vem skulle komma på den idén, att ta det på slemhinnorna? Utom du då
  18. 9
    Eh, nej? Vem skulle komma på den idén, att ta det på slemhinnorna? Utom du då
  19. Medlem sedan
    Jul 2003
    #10
    Nu får jag en deja vu känsla. Har du inte gjort precis så en gång förut?
  20. 10
    Nu får jag en deja vu känsla. Har du inte gjort precis så en gång förut?
  21. Medlem sedan
    Aug 2006
    #11
    Jodå, 2005, men jag glömmer fort..
  22. 11
    Jodå, 2005, men jag glömmer fort..
  23. Medlem sedan
    Aug 2006
    #12
    Ja jag är så korkad:-(
  24. 12
    Ja jag är så korkad:-(
  25. Medlem sedan
    Aug 2006
    #13
    Men för ett strå försökte med sax men det är så jäkla envist strå...
  26. 13
    Men för ett strå försökte med sax men det är så jäkla envist strå...
  27. Medlem sedan
    Oct 2006
    #14
    Det är som spraydeo på pungen, man provar det inte ens (om man tänker lite före?).. Eller på motsvarande kvinnlig kroppsdel..
  28. 14
    Det är som spraydeo på pungen, man provar det inte ens (om man tänker lite före?).. Eller på motsvarande kvinnlig kroppsdel..
  29. Medlem sedan
    May 2015
    #15
    Hårborttagningskräm - http://shytobuy.se Lämpar sig för kvinnor och män som har snabbväxande hår, tät hårväxt eller kraftig, grov hårväxt över kroppen eller ansiktet.
  30. 15
    Hårborttagningskräm - http://shytobuy.se Lämpar sig för kvinnor och män som har snabbväxande hår, tät hårväxt eller kraftig, grov hårväxt över kroppen eller ansiktet.

Liknande trådar

  1. Han vet inte var näsan sitter,
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-03-24, 16:36
  2. Inte en ärta i näsan
    By Kristina med 3 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-22, 15:57
  3. Så stopp i näsan, ger inte med sig...
    By sudoku in forum Kropp & hälsa
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2008-10-14, 17:28
  4. Varför kan inte männen ta p-medel...
    By callelin in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-06, 21:30
  5. Bästa & enklaste hårborttagnings...
    By Hea in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 22:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar