vårtor i ansiktet?
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    vårtor i ansiktet?

    Jag har fått tre små "finnar" som inte är finnar, utan hårdare och de går inte att smälla (jag försökte med en). De har klistrat sig kvar i ansiktet i snart tre veckor. Jag skulle vilja behandla dem med vårtmedel men då måste jag först vara säker på att det verkligen är vårtor. Hur kan jag veta det? Det känns som alldeles för litet för att gå till vårdcentralen med det, men jag vill ju bli av med dem...
  2. 1
    vårtor i ansiktet? Jag har fått tre små "finnar" som inte är finnar, utan hårdare och de går inte att smälla (jag försökte med en). De har klistrat sig kvar i ansiktet i snart tre veckor. Jag skulle vilja behandla dem med vårtmedel men då måste jag först vara säker på att det verkligen är vårtor. Hur kan jag veta det? Det känns som alldeles för litet för att gå till vårdcentralen med det, men jag vill ju bli av med dem...
  3. Medlem sedan
    Dec 2009
    #2
    kanske är molusker?
  4. 2
    kanske är molusker?
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Men hur kan jag veta vad det är???
  6. 3
    Men hur kan jag veta vad det är???
  7. Anonym
    #4
    Prova med vitlöksvatten flera gånger om dagen. Det kan du ta oavsett vad det är du har.
  8. 4
    Prova med vitlöksvatten flera gånger om dagen. Det kan du ta oavsett vad det är du har.
  9. Medlem sedan
    Jan 2005
    #5
    Spännande tips! Är det inte ännu bättre att använda vitlök direkt i stället för vitlöksvatten?
  10. 5
    Spännande tips! Är det inte ännu bättre att använda vitlök direkt i stället för vitlöksvatten?
  11. Anonym
    #6
    Jo då, men det blir så väldigt starkt. Även om man använder vitlöksvatten så kan man behöva växla om med att smörja med ngn olja.
  12. 6
    Jo då, men det blir så väldigt starkt. Även om man använder vitlöksvatten så kan man behöva växla om med att smörja med ngn olja.
  13. Medlem sedan
    Jan 2005
    #7
    Behandling pågår! Jag duttar på med vitlök varje kvart och de har redan krympt en aning. Tror jag.
  14. 7
    Behandling pågår! Jag duttar på med vitlök varje kvart och de har redan krympt en aning. Tror jag.
  15. Anonym
    #8
    Glöm bara inte att smörja. Jag skulle ta vanlig olivolja emellanåt. Hoppas du rapporterar vidare.
  16. 8
    Glöm bara inte att smörja. Jag skulle ta vanlig olivolja emellanåt. Hoppas du rapporterar vidare.
  17. Medlem sedan
    Jan 2005
    #9
    Den ena är nästan borta, men den andra har återhämtat sig och är lika stor som tidigare. Jag har avbrutit behandlingen eftersom jag blev väldigt trött på vitlöksstanken så nära min näsa. Men jag kanske återupptar det nästa helg...
  18. 9
    Den ena är nästan borta, men den andra har återhämtat sig och är lika stor som tidigare. Jag har avbrutit behandlingen eftersom jag blev väldigt trött på vitlöksstanken så nära min näsa. Men jag kanske återupptar det nästa helg...
  19. Anonym
    #10
    Jo stanken är ju att räkna med förståss!!! Antar det gäller att vara uthållig.
  20. 10
    Jo stanken är ju att räkna med förståss!!! Antar det gäller att vara uthållig.
  21. Anonym
    #11
    Köp Pleurocaps. Det tar bort både Molluskerna och vårtorna.
  22. 11
    Köp Pleurocaps. Det tar bort både Molluskerna och vårtorna.
  23. Medlem sedan
    Jan 2016
    #12
    Medel mot vårtor - http://shytobuy.se
  24. 12
    Medel mot vårtor - http://shytobuy.se

Liknande trådar

  1. Vårtor
    By huskors in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-20, 18:59
  2. Mer om vårtor?
    By azza in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-19, 21:35
  3. Vårtor...
    By GittanA in forum Barnsjukdomar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-25, 14:23
  4. vårtor.......
    By Rikki in forum Barn som yrke
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-15, 15:28
  5. Vårtor
    By husan in forum Kropp & hälsa
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2006-03-16, 17:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar