Hög Barnstol
Bebissnack
  1. Anonym
    #1

    Hög Barnstol

    Hej,

    Vi har ett högt matbord, typ i höjd med barbord, behöver tips på var jag hittar en hög barnstol?

    Mvh Snart kommer barnet
  2. 1
    Hög Barnstol Hej,

    Vi har ett högt matbord, typ i höjd med barbord, behöver tips på var jag hittar en hög barnstol?

    Mvh Snart kommer barnet
  3. Medlem sedan
    Sep 2007
    #2
    Det vill jag oxå ha tips på!
  4. 2
    Det vill jag oxå ha tips på!
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3

    Finns det ens?

    Jag som inte gillar att springa i butiker och leta efter sånt som jag inte vet om det finns hade satsat på en variant som man hänger på bordet, eller en som man spänner på en vuxen (bar-)stol.
    Då tar man sig ju liksom runt problemet...

    //A
    ~ Thea augusti -04 ~
    ~ Lovis april -08 ~

  6. 3
    Finns det ens? Jag som inte gillar att springa i butiker och leta efter sånt som jag inte vet om det finns hade satsat på en variant som man hänger på bordet, eller en som man spänner på en vuxen (bar-)stol.
    Då tar man sig ju liksom runt problemet...

    //A
  7. Medlem sedan
    Oct 2008
    #4
    tyvärr så vet jag inte, men ikeas stol kan man ju köpa till en bricka så får ju stolen eget bord om inte annat så är det ju en super billig lösning men nu kom jag på en sak, finns det inte att köpa nått man kan lägga under fötterna på barnstolen så den blir lite högre, typ i stil med sovpuckar som man har till sängen för att höja huvud delen,
  8. 4
    tyvärr så vet jag inte, men ikeas stol kan man ju köpa till en bricka så får ju stolen eget bord om inte annat så är det ju en super billig lösning men nu kom jag på en sak, finns det inte att köpa nått man kan lägga under fötterna på barnstolen så den blir lite högre, typ i stil med sovpuckar som man har till sängen för att höja huvud delen,
  9. Medlem sedan
    Jun 2002
    #5
    Här finns en sån där höjare
    http://www.worldwise.se/sv/barnprodukter/kaboost.aspx
    Vet ej om det funkar på barnstolar dock.
  10. 5
    Här finns en sån där höjare
    http://www.worldwise.se/sv/barnprodukter/kaboost.aspx
    Vet ej om det funkar på barnstolar dock.
  11. Medlem sedan
    Oct 2008
    #6
    presis en sån jag hade i tankarna verkar ju vara nått till en vanlig stol, jag mindes lite fel
  12. 6
    presis en sån jag hade i tankarna verkar ju vara nått till en vanlig stol, jag mindes lite fel
  13. Medlem sedan
    Sep 2007
    #7
    Bara den inte blir ostadig för det vill man ju verkligen inte!
  14. 7
    Bara den inte blir ostadig för det vill man ju verkligen inte!
  15. Medlem sedan
    Mar 2006
    #8
    Kompisarna gjorde en förhöjning själv till sina tripptrapp:ar. Stolarna står väldigt stabilt, sitter fast så att de absolut inte kan ramla av men är ändå lätta att ta bort när de använder lågt bord. Jag tycker absolut inte att de känns rackliga heller, inte märkt av nån vältrisk när vår vilda 2-åring suttit där.
    Kanske ett alternativ? Om du vill kan jag beskriva mer ingående hur de gjort.
  16. 8
    Kompisarna gjorde en förhöjning själv till sina tripptrapp:ar. Stolarna står väldigt stabilt, sitter fast så att de absolut inte kan ramla av men är ändå lätta att ta bort när de använder lågt bord. Jag tycker absolut inte att de känns rackliga heller, inte märkt av nån vältrisk när vår vilda 2-åring suttit där.
    Kanske ett alternativ? Om du vill kan jag beskriva mer ingående hur de gjort.
  17. Medlem sedan
    Jul 2011
    #9
    Jag skulle väldigt gärna vilja veta hir de har höjt sina tripp trappar!
  18. 9
    Jag skulle väldigt gärna vilja veta hir de har höjt sina tripp trappar!
  19. Medlem sedan
    Mar 2014
    #10
    Ikea! viviannetreschow.wordpress.com
  20. 10
    Ikea! viviannetreschow.wordpress.com

Liknande trådar

  1. Vad har ni för barnstol?
    By Sintra in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-09-15, 20:02
  2. Barnstol
    By Nugga in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-09-02, 20:39
  3. Barnstol
    By Widerlich in forum _0805 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-08-25, 11:28
  4. Barnstol
    By elwira76 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-31, 10:57
  5. Hög barnstol??
    By Jensan-79 in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-10-18, 13:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar