Permanent hårborttagning?
Hem & fritid
  1. Blygfis
    #1

    Permanent hårborttagning?

    Någon som gjort det?
    Och speciellt bikinilinjen? Eller mer?

    Jag har jättestor lust att göra det "där nere".. men gör vanliga salonger sånt?
    Känns lite skämmigt å ringa å fråga tyvärr.. jag vill ju lixom ta bort allt förutom en liten landningsbana.
  2. 1
    Permanent hårborttagning? Någon som gjort det?
    Och speciellt bikinilinjen? Eller mer?

    Jag har jättestor lust att göra det "där nere".. men gör vanliga salonger sånt?
    Känns lite skämmigt å ringa å fråga tyvärr.. jag vill ju lixom ta bort allt förutom en liten landningsbana.
  3. Medlem sedan
    Aug 2008
    #2
    japp ...
    jag håller på med ögonbrynen, man vaxar sedan är det en salva "epilar" har gjort detta var 3 v i ca 2 år & ännu är det inte helt klart
  4. 2
    japp ...
    jag håller på med ögonbrynen, man vaxar sedan är det en salva "epilar" har gjort detta var 3 v i ca 2 år & ännu är det inte helt klart
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    2 àr ??!? Hur làng tid tar det egentligen?
  6. 3
    2 àr ??!? Hur làng tid tar det egentligen?
  7. Medlem sedan
    Oct 2003
    #4
    Jag håller på...har gjort 4 IPL-behandlingar och kommer nog behöva nån till...
    Tar allt!
  8. 4
    Jag håller på...har gjort 4 IPL-behandlingar och kommer nog behöva nån till...
    Tar allt!
  9. Medlem sedan
    Apr 2009
    #5
    Men oj, det var en metod jag aldrig hört talas om, och den verkar ju inte så värst effektiv precis. Hur mycket pengar har du lagt ut på det?
  10. 5
    Men oj, det var en metod jag aldrig hört talas om, och den verkar ju inte så värst effektiv precis. Hur mycket pengar har du lagt ut på det?
  11. Medlem sedan
    Aug 2008
    #6
    ja, det tar tid ena brynet ger med sig lättare medan det andra har mer återväxt ... men de är tynnre & mjukare & släpper lättare
  12. 6
    ja, det tar tid ena brynet ger med sig lättare medan det andra har mer återväxt ... men de är tynnre & mjukare & släpper lättare
  13. Medlem sedan
    Aug 2008
    #7
    300 kr varje gång ds
  14. 7
    300 kr varje gång ds
  15. Medlem sedan
    Jun 2015
    #8
    Hårborttagnings spray - http://shytobuy.se Lämpar sig för kvinnor och män som har snabbväxande hår, tät hårväxt eller kraftig, grov hårväxt över kroppen eller ansiktet.
  16. 8
    Hårborttagnings spray - http://shytobuy.se Lämpar sig för kvinnor och män som har snabbväxande hår, tät hårväxt eller kraftig, grov hårväxt över kroppen eller ansiktet.

Liknande trådar

  1. Permanent hårborttagning..
    By Anonym in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2015-06-21, 07:05
  2. Permanent hårborttagning?
    By Anonym in forum Hem & fritid
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2015-06-04, 09:57
  3. Permanent hårborttagning?
    By jagbarajag in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2015-06-04, 09:57
  4. Permanent hårborttagning?
    By Anonym in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-07-19, 12:31
  5. permanent hårborttagning
    By lite hårig in forum Mammasnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-03, 10:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar