Jäkla pergotime...
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Aug 2010
    #1

    Jäkla pergotime...

    Hej hej,

    Har ätit dubbel kur pergotime denna månaden, utan att få ägglossning nu heller. Så nu ska jag ta trippel dos. Om det hade gått att få tag på tabletterna!! Hur kan det vara rimligt att en medicin ska vara slut i flera månader?!

    Arg!
  2. 1
    Jäkla pergotime... Hej hej,

    Har ätit dubbel kur pergotime denna månaden, utan att få ägglossning nu heller. Så nu ska jag ta trippel dos. Om det hade gått att få tag på tabletterna!! Hur kan det vara rimligt att en medicin ska vara slut i flera månader?!

    Arg!
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    det är helt sjukt ju, den verkar ju dessutom ha varit slut jättelänge!! men jag har för mig att det var någon här inne som köpte pergotime via nätet efter inrådan från hennes läkare. det hette något annat men var exakt samma medicin. du kanske ska kolla med din läkare?

    kram!
  4. 2
    det är helt sjukt ju, den verkar ju dessutom ha varit slut jättelänge!! men jag har för mig att det var någon här inne som köpte pergotime via nätet efter inrådan från hennes läkare. det hette något annat men var exakt samma medicin. du kanske ska kolla med din läkare?

    kram!
  5. Medlem sedan
    Dec 2009
    #3
    http://goldpharma.com/search/serpafa.../lang/SWEDISH/

    Här är en länk till det klomifen jag köpte på nätet som är samma sak som pergotime. Diskret levernas ca: en vecka. Man köper från utlandet där en läkare skriver ut recept och skickar varorna...

    Har man blivit ordinerad pergotime av en läkare i Sverige så tycker jag att man kan beställa det på internet... MEN jag tycker absolut inte att man ska experimentera själv med hormoner....

    Jag har själv ätit trippelkur denna månaden och fått ovitrelle spruta för att få ägglossning. Det var tio dagar sen nu hoppas på plus på måndag, eller om jag vågar testa på fredag kanske...... Känns som att det skulle kunna vara något... har haft molvärk ända sen sprutan...

    Hoppas du får tag på pergotime...
  6. 3
    http://goldpharma.com/search/serpafa.../lang/SWEDISH/

    Här är en länk till det klomifen jag köpte på nätet som är samma sak som pergotime. Diskret levernas ca: en vecka. Man köper från utlandet där en läkare skriver ut recept och skickar varorna...

    Har man blivit ordinerad pergotime av en läkare i Sverige så tycker jag att man kan beställa det på internet... MEN jag tycker absolut inte att man ska experimentera själv med hormoner....

    Jag har själv ätit trippelkur denna månaden och fått ovitrelle spruta för att få ägglossning. Det var tio dagar sen nu hoppas på plus på måndag, eller om jag vågar testa på fredag kanske...... Känns som att det skulle kunna vara något... har haft molvärk ända sen sprutan...

    Hoppas du får tag på pergotime...
  7. Anonym
    #4

    apotekonline.cf funkar också

    Jag har beställt Pergotime/ Klomifen därifrån...
  8. 4
    apotekonline.cf funkar också Jag har beställt Pergotime/ Klomifen därifrån...

Liknande trådar

  1. Pergotime
    By SummerT in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-26, 21:20
  2. Pergotime - BMI
    By Funderande in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-11, 22:20
  3. Pergotime
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-15, 16:02
  4. Pergotime
    By tröskan in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-30, 11:46
  5. pergotime...
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-10, 16:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar