Dora Utforskaren kläder
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2012
    #1

    Dora Utforskaren kläder

    Jag vill bara berätta att jag är såå nöjd, jag har hittat Mysmyran på nätet som har massa Dora kläder. Jag har länge letat Dora kläder till min tjej och det har inte varit lätt. De hade även Thomas Tåget kläder som jag också letat efter + en massa andra roliga motiv! Min lilla tjej, och hennes storebror kommer att bli så glada när kläderna kommer!
  2. 1
    Dora Utforskaren kläder Jag vill bara berätta att jag är såå nöjd, jag har hittat Mysmyran på nätet som har massa Dora kläder. Jag har länge letat Dora kläder till min tjej och det har inte varit lätt. De hade även Thomas Tåget kläder som jag också letat efter + en massa andra roliga motiv! Min lilla tjej, och hennes storebror kommer att bli så glada när kläderna kommer!
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    Jättebesviken! Min son önskar sig bara dora-saker i födelsedagspresent och detr fanns inte en enda könsneutral tröja på den sidan utan bara flickiflickiga (har gärna rosa osv på min son men puffärm är jag inte så sugen på...)
  4. 2
    Jättebesviken! Min son önskar sig bara dora-saker i födelsedagspresent och detr fanns inte en enda könsneutral tröja på den sidan utan bara flickiflickiga (har gärna rosa osv på min son men puffärm är jag inte så sugen på...)
  5. Medlem sedan
    Jan 2012
    #3
    Kolla in den vita och mintgröna t-shirten de tycker jag inte alls är tjejiga, hade min kille gillat Dora så hade jag köpt de direkt. För honnom gäller bara Thomas Tåget..
  6. 3
    Kolla in den vita och mintgröna t-shirten de tycker jag inte alls är tjejiga, hade min kille gillat Dora så hade jag köpt de direkt. För honnom gäller bara Thomas Tåget..
  7. Medlem sedan
    Sep 1999
    #4
    den vita var okej. Den hade jag missat. Kanske för att jag alltid tänker bort vita kläder till honom
  8. 4
    den vita var okej. Den hade jag missat. Kanske för att jag alltid tänker bort vita kläder till honom
  9. Medlem sedan
    Jan 2012
    #5
    Ja tyvärr blir det fort fläckar på vitt
  10. 5
    Ja tyvärr blir det fort fläckar på vitt
  11. Medlem sedan
    Sep 2016
    #6
    Dora docka och kläder - Mysmyran nedlagt?


    Hej!

    Jag har letat runt lite på nätet efter dora leksaker och dora kläder men utbudet verkar vara väldigt dåligt på svenska sidor.

    Jag läste bland annat på http://dorautforskaren.se/leksaker/ att mysmyran var nedlagt. Är det någon som kan bekräfta att detta stämmer? Jag kan inte komma in på någon sida åtminstone. Jag har även letat runt i massor av andra ställen men jag kan verkligen inte hitta några svenska butiker med ett vettigt utbud av leksaker och kläder. Hur gör ni egentligen?

    Vänliga Hälsningar
  12. 6
    Dora docka och kläder - Mysmyran nedlagt?


    Hej!

    Jag har letat runt lite på nätet efter dora leksaker och dora kläder men utbudet verkar vara väldigt dåligt på svenska sidor.

    Jag läste bland annat på http://dorautforskaren.se/leksaker/ att mysmyran var nedlagt. Är det någon som kan bekräfta att detta stämmer? Jag kan inte komma in på någon sida åtminstone. Jag har även letat runt i massor av andra ställen men jag kan verkligen inte hitta några svenska butiker med ett vettigt utbud av leksaker och kläder. Hur gör ni egentligen?

    Vänliga Hälsningar

Liknande trådar

  1. Dora utforskaren??
    By Psykot af Akuten in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-05-28, 08:53
  2. Dora Utforskaren?
    By Mamm_Ann in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-12, 11:37
  3. Dora utforskaren
    By SmillaMilla in forum Småbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-12-12, 10:18
  4. dora utforskaren...
    By jennie in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-09, 18:49
  5. Dora Utforskaren?
    By Tinalina in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-06-20, 21:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar