Bra babymonitor till vettigt pris?
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Medlem sedan
    Sep 2008
    #1

    Bra babymonitor till vettigt pris?

    Är det någon som har tips på en bra babymonitor till vettigt pris.
    jag skulle vilja ha en som funkar med min iPhone, såväl som mannens android, och till iPad.
    det borde väl kunna gå att lösa med en vanlig webcam, eller?

    nån som har koll?
  2. 1
    Bra babymonitor till vettigt pris? Är det någon som har tips på en bra babymonitor till vettigt pris.
    jag skulle vilja ha en som funkar med min iPhone, såväl som mannens android, och till iPad.
    det borde väl kunna gå att lösa med en vanlig webcam, eller?

    nån som har koll?
  3. Medlem sedan
    Dec 2012
    #2
    Fundera på samma sak men hitta inget bra

    http://click.adrecord.com/?p=168&c=12231.jpg
  4. 2
    Fundera på samma sak men hitta inget bra

  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    Om du har en webkamera som är direktkopplad till nätet så kan du se den och om du har telefonerna och iPad:en kopplad på samma nätverk borde det inte vara något problem. Dock ska du då försäkra dig om att bilderna bara visas på ett internt nätverk hos er, jag antar att ni inte vill att de ska synas på internet. Det är kanske inte så lätt att hitta såna utsändningar på nätet men de som vet hur de ska göra kommer att hitta den och titta.

    Sen beror det på hur ni bor om ni verkligen behöver en monitor. Vi har använt oss av babyvakter med endast ljud och har bara använt dem när vi är någonstans där vi inte hör barnen om de vaknar tex barnen sover och vi är ute. När vänner hälsar på oss med sina barn som sover i gäststugan så använder vi också ljudbaserade babyvakter när vi vuxna sitter uppe och pratar.

    Jag har aldrig upplevt ett behov av att ha en bild också, ljudet har räckt mer än väl för oss.
  6. 3
    Om du har en webkamera som är direktkopplad till nätet så kan du se den och om du har telefonerna och iPad:en kopplad på samma nätverk borde det inte vara något problem. Dock ska du då försäkra dig om att bilderna bara visas på ett internt nätverk hos er, jag antar att ni inte vill att de ska synas på internet. Det är kanske inte så lätt att hitta såna utsändningar på nätet men de som vet hur de ska göra kommer att hitta den och titta.

    Sen beror det på hur ni bor om ni verkligen behöver en monitor. Vi har använt oss av babyvakter med endast ljud och har bara använt dem när vi är någonstans där vi inte hör barnen om de vaknar tex barnen sover och vi är ute. När vänner hälsar på oss med sina barn som sover i gäststugan så använder vi också ljudbaserade babyvakter när vi vuxna sitter uppe och pratar.

    Jag har aldrig upplevt ett behov av att ha en bild också, ljudet har räckt mer än väl för oss.
  7. Medlem sedan
    Nov 2015
    #4
    Kolla in den här appen: baby monitor by annie av Master App Solutions

    Finns för iPhone eller iPad och Android
    Du kan lägga upp till 4 bebisar och det finns mycket att ställa in. Riktigt bra app som håller vad den lovar!

    Själv använder jag den varje dag även när jag sitter vid datorn i rummet intill ibland undrar mannen varför jag har appen igång på ipad när gossen sover i rummet intill haha
  8. 4
    Kolla in den här appen: baby monitor by annie av Master App Solutions

    Finns för iPhone eller iPad och Android
    Du kan lägga upp till 4 bebisar och det finns mycket att ställa in. Riktigt bra app som håller vad den lovar!

    Själv använder jag den varje dag även när jag sitter vid datorn i rummet intill ibland undrar mannen varför jag har appen igång på ipad när gossen sover i rummet intill haha
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar