Andra gravida i Helsingborg?
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    May 2013
    #1

    Andra gravida i Helsingborg?

    Hej hej!
    Jag och min man väntar vårt första barn, men har tyvärr inga andra vänner som väntar eller redan har barn. Därför hade det varit roligt att träffa och prata med andra i Helsingborg eller omnejd som också är gravida eller redan har barn.

    /Sandra
  2. 1
    Andra gravida i Helsingborg? Hej hej!
    Jag och min man väntar vårt första barn, men har tyvärr inga andra vänner som väntar eller redan har barn. Därför hade det varit roligt att träffa och prata med andra i Helsingborg eller omnejd som också är gravida eller redan har barn.

    /Sandra
  3. Medlem sedan
    Apr 2013
    #2
    Hej Sandra!
    Flyttar till Lund i Juni det är ju inte så långt mellan Helsingborg och Lund så finns här om du vill ses !
  4. 2
    Hej Sandra!
    Flyttar till Lund i Juni det är ju inte så långt mellan Helsingborg och Lund så finns här om du vill ses !
  5. Medlem sedan
    Aug 2014
    #3
    Hej Sandra
    När har ni BF, vilken vecka är du i? Vi är beräknade till 30 januari och jag är i vecka 21+6, mycket spännande. Detta lilla liv är vårt första så allt är ju helt nytt.
  6. 3
    Hej Sandra
    När har ni BF, vilken vecka är du i? Vi är beräknade till 30 januari och jag är i vecka 21+6, mycket spännande. Detta lilla liv är vårt första så allt är ju helt nytt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar