Hej alla!
_01 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2000
    #1

    Hej alla!

    Här har man inte hängt på evigheters evighet...

    Hoppas ni har det bra allihopa!

    Nån som läser här fortfarande?
    Skriv nåt, vore kul att höra hur ni har det!

    /Nadja med Sunniva-01 (plus syskonen Benjamin-91, Tilia-04 & Sindra-06)
    Vid tangenterna...
    /Nadja, mamma till S-06, T-04, S-01 & B-91
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~
    Min blogg: http://busmammans.blogg.se/
  2. 1
    Hej alla! Här har man inte hängt på evigheters evighet...

    Hoppas ni har det bra allihopa!

    Nån som läser här fortfarande?
    Skriv nåt, vore kul att höra hur ni har det!

    /Nadja med Sunniva-01 (plus syskonen Benjamin-91, Tilia-04 & Sindra-06)
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2
    Tittar också in här för att se om stället finns kvar. Vilja minnen! Och vilken stöttning! Hoppas alla har det bra!
  4. 2
    Tittar också in här för att se om stället finns kvar. Vilja minnen! Och vilken stöttning! Hoppas alla har det bra!
  5. Medlem sedan
    Sep 2000
    #3
    Halli hallå!
    Hittade hit av en slump då jag letade upp det goda gamla receptet "Marabou-fudge" nu till jul. Jag var aktiv på FN Föräldranätet och fick barn -01 och skrev i grupperna därikring. Minns absolut inte mitt nick, kanske var det -galadriel, eller kanske inte.

    Minns i alla fall klart och tydligt mail-julkalender-listan man både kunde anmäla sig till och bidra till. Och allt härligt som kom därav. Bl a Marabou-fudge!

    Bläddrade omkring härinne och kände igen flera namn!

    Jag ser att det är rätt glest med inläggen, men om någon läser det här, så God Jul till alla trevliga mammor till nollettor!

    /Evelina
  6. 3
    Halli hallå!
    Hittade hit av en slump då jag letade upp det goda gamla receptet "Marabou-fudge" nu till jul. Jag var aktiv på FN Föräldranätet och fick barn -01 och skrev i grupperna därikring. Minns absolut inte mitt nick, kanske var det -galadriel, eller kanske inte.

    Minns i alla fall klart och tydligt mail-julkalender-listan man både kunde anmäla sig till och bidra till. Och allt härligt som kom därav. Bl a Marabou-fudge!

    Bläddrade omkring härinne och kände igen flera namn!

    Jag ser att det är rätt glest med inläggen, men om någon läser det här, så God Jul till alla trevliga mammor till nollettor!

    /Evelina
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar