Studiebesök
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Studiebesök

    Jag pluggar folkhälsovetenskap på halvtid denna termin, och idag har jag varit på ett superroligt studiebesök, det var på Hälso äventyret i Uppsala.
    Dom jobbar framförallt med skolklasser i år 2, 6 och 9. Dom har undervisning ang kroppen, tobak, alkohol samt kärlek. Jag var med en grupp som gick i 2:an och pratade om kroppen.
    Detta är en verksamhet jag skulle önska att alla skolklasser skulle kunna får besöka detta eftersom dom ser alla barnen och lär ut på ett anorlunda sätt! Mycket lärorikt!!!!
  2. 1
    Studiebesök Jag pluggar folkhälsovetenskap på halvtid denna termin, och idag har jag varit på ett superroligt studiebesök, det var på Hälso äventyret i Uppsala.
    Dom jobbar framförallt med skolklasser i år 2, 6 och 9. Dom har undervisning ang kroppen, tobak, alkohol samt kärlek. Jag var med en grupp som gick i 2:an och pratade om kroppen.
    Detta är en verksamhet jag skulle önska att alla skolklasser skulle kunna får besöka detta eftersom dom ser alla barnen och lär ut på ett anorlunda sätt! Mycket lärorikt!!!!
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Vad kul det är när de får göra sådana saker! Barnen i Stockholm inte minst är ju lite bortskämda på det viset, för det är så lätt och billigt att ta sig till muséer och allt möjligt. Roligare inlärning helt säkert.
  4. 2
    Vad kul det är när de får göra sådana saker! Barnen i Stockholm inte minst är ju lite bortskämda på det viset, för det är så lätt och billigt att ta sig till muséer och allt möjligt. Roligare inlärning helt säkert.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar