Föda hemma
Förlossning
  1. Medlem sedan
    Oct 2013
    #1

    Föda hemma

    Hej hörrni!
    Hur många aktiva finns det här som fött eller önskar föda sina barn hemma? Finns det någon som bor i Västmanland?
    Jag verkar bo på HELT FEL ställe i landet.. Har inte hittat en enda hittills.

    Mvh
    anna
  2. 1
    Föda hemma Hej hörrni!
    Hur många aktiva finns det här som fött eller önskar föda sina barn hemma? Finns det någon som bor i Västmanland?
    Jag verkar bo på HELT FEL ställe i landet.. Har inte hittat en enda hittills.

    Mvh
    anna
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Inte i Västmaland men Uppsala. Fött två barn hemma och väntar nr tre nu.
  4. 2
    Inte i Västmaland men Uppsala. Fött två barn hemma och väntar nr tre nu.
  5. Medlem sedan
    Oct 2013
    #3
    Hej, att föda sitt barn hemma verkar fantastiskt. Jag skriver för föräldratidningar som Mama och Vi Föräldrar. Det vore väldigt spännande att skriva en artikel om hemförlossningar, som utgick från en kvinna som varit med om det. Skulle du vara intresserad av att vara med?
    vänliga hälsningar, Josefine Broman 0734-033126
  6. 3
    Hej, att föda sitt barn hemma verkar fantastiskt. Jag skriver för föräldratidningar som Mama och Vi Föräldrar. Det vore väldigt spännande att skriva en artikel om hemförlossningar, som utgick från en kvinna som varit med om det. Skulle du vara intresserad av att vara med?
    vänliga hälsningar, Josefine Broman 0734-033126
  7. Medlem sedan
    Dec 2014
    #4

    Föda hemma i Uppsala?

    Hej!

    Jag skulle också vilja föda hemma men har fått höra att det inte går att göra i Uppsala (isf inte med barnmorska närvarande) och det rekommenderas särskilt inte när man som jag är förstagångsföderska.

    men här verkar det som du fött dina två första hemma! kan du berätta mer? Eller skicka mig ett PM?

    supertacksam för svar - 7 veckor kvar
  8. 4
    Föda hemma i Uppsala? Hej!

    Jag skulle också vilja föda hemma men har fått höra att det inte går att göra i Uppsala (isf inte med barnmorska närvarande) och det rekommenderas särskilt inte när man som jag är förstagångsföderska.

    men här verkar det som du fött dina två första hemma! kan du berätta mer? Eller skicka mig ett PM?

    supertacksam för svar - 7 veckor kvar
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar